op 02-03-2017 02:04 PM
Ik heb per ongeluk foto's uit de galerij weggegooid die ik niet had moeten wissen. Ik heb ook in de prullenmand gekeken van galerij maar daar staan ze ook niet meer in. Dus ik dacht ze dan weer uit de cloud te kunnen ophalen door een backup terug te zetten. De galerij wordt voor zover ik kan zien wel gebackupd maar ik kan deze niet meer terugzetten. Iemand een idee ? Ik heb trouwens een Samsung S7 met android 7.0
op 06-03-2017 04:35 PM
Hi Jdbeste1,
Wat zonde! Waarschijnlijk had je de Galerij niet gesynchroniseerd met jouw Samsung-Account in de instellingen. Heb je niet eerder een back-up gemaakt via Smart Switch? Dan zouden ze daar nog kunnen staan. Of Google Foto's?
op 17-03-2018 04:21 PM
Ik ervaar hetzelfde probleem. Ik zie de fotos in mijn gallerij staan en de details geven aan dat ze op de cloud staan.
Bij samsung cloud staat gallerij ook aangevinkt... Als ik bij herstellen voor "alles selecteren" kies komen de foto's niet terug op mijn samsung. Ik kan dan ook niet voor gallerij kiezen bij herstel.
@Lotschreef:Hi Jdbeste1,
Wat zonde! Waarschijnlijk had je de Galerij niet gesynchroniseerd met jouw Samsung-Account in de instellingen. Heb je niet eerder een back-up gemaakt via Smart Switch? Dan zouden ze daar nog kunnen staan. Of Google Foto's?
@Lotschreef:Hi Jdbeste1,
op 17-03-2018 04:25 PM
Gelukt!
Gewoon alles aangevinkt en gekopieerd naar een nieuwe map
op 17-03-2018 04:50 PM
Haha, toch niet... Werd een map in de cloud aangemaakt
Heb alles geselecteerd en op download geklikt en ja hoor toen kwamen ze binnen zetten
op 17-03-2018 04:51 PM
Haha, toch niet... Werd een map in de cloud aangemaakt
Heb alles geselecteerd en op download geklikt en ja hoor toen kwamen ze binnen zetten