Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Herhalend meldingsgeluid Samsung Galaxy S8

(Onderwerp aangemaakt op: 02-04-2019 10:16 AM)
2455 Weergaven
pameulep
Student
Opties

Hallo,

De Samsung galaxy s8 g950 is tegelijkertijd mijn beste en slechtse ervaring ooit wat betreft een high-end product.

Het is de meest gevaarlijke gsm als je op de baan bent, de meest gevaarlijke om een ongeval te veroorzaken of in betrokken te geraken. De meest irritante gsm, en, de meest onvriendelijke wat betreft meldingen.

Immers wanneer  je ervoor kiest om een melding te krijgen bvb. in een professionele context, blijft Samsung de melding herhalen tot de moment je de melding hebt gelezen of het meldingsvenster hebt gewist. Wat niet de bedoeling zou mogen zijn.

Beeld je in dat je aan het rijden bent, naar muziek luistert via je Spotify account in Bluetooth. En om de 5 seconden hoor je het irritante meldingsgeluid.  

Je bent verplicht te stoppen op de pechstrook, want dit is inderdaad pech, want dit oplossen tijdens het rijden is bijzonder gevaarlijk. 

Geen enkele andere mogelheud dan de meldingen uit te zetten voor alle applicaties. 

M.a.w. een totaal overbodige tool.

Bovendien is het ethisch verkeerd dat een commercieel bedrijf beslist wanneer ik een melding moet lezen. 

1 melding is voldoende. Op zijn minst zou het configureerbaar moeten zijn.

Hier is geen rekening gehouden met de context van de gebruiker. We zijn nu eenmaal niet allemaal millennials. 

Dit is de laatste keer dat ik voor Samsung kies.

Succes. 

0 Likes
5 Antwoorden
Talí
Helping Hand
Opties
Jeeeeeeemiggg wat een verhaal zeg.

Doe gewoon je meldingsherrinering uit.

Niks verplicht, niks ethisch gewoon een optie uitzetten.

Ik ben wel benieuwd of je uberhaupt een poging hebt gedaan om te troubleshooten of dat je dit nu op de vluchtstrook direct op de community aan het tikken bent?

Jij succes!

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes
pameulep
Student
Opties
Doe gewoon je meldingsherrinering uit ?
-> De keuze is melding of geen melding. Geen mogelijkheid om de herinnering uit te zetten.
0 Likes
Talí
Helping Hand
Opties
Hi Pameulep,

Probeer het volgende:
Instellingen>
Toegankelijkheid>
Meldingsherinnering> UIt
(of even aan en uit zetten, als die al uit stond.)

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes
steinn_pouliart
First Poster
Opties

hallo ik heb nu alles gedaan wat jullie melden maar niets helpt mijn schoonvader heeft nog steeds dat geluid aar is zelfs om de 5 sec altijd ding ding ding alles van melding staat nu uit heeft niets meer aanstaat gsm voledig heropgestart nog steeds ding ding ding om de 5 sec plz help anders zal het een nieuwe gsm worden waarshijnlijk de s10 hahaha

mvg stein 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Om de 5 seconden, dat is zeker niet best. Wat heb je precies tot op heden gedaan? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes