op 27-05-2018 04:01 PM
Hallo,
De Samsung galaxy s8 g950 is tegelijkertijd mijn beste en slechtse ervaring ooit wat betreft een high-end product.
Het is de meest gevaarlijke gsm als je op de baan bent, de meest gevaarlijke om een ongeval te veroorzaken of in betrokken te geraken. De meest irritante gsm, en, de meest onvriendelijke wat betreft meldingen.
Immers wanneer je ervoor kiest om een melding te krijgen bvb. in een professionele context, blijft Samsung de melding herhalen tot de moment je de melding hebt gelezen of het meldingsvenster hebt gewist. Wat niet de bedoeling zou mogen zijn.
Beeld je in dat je aan het rijden bent, naar muziek luistert via je Spotify account in Bluetooth. En om de 5 seconden hoor je het irritante meldingsgeluid.
Je bent verplicht te stoppen op de pechstrook, want dit is inderdaad pech, want dit oplossen tijdens het rijden is bijzonder gevaarlijk.
Geen enkele andere mogelheud dan de meldingen uit te zetten voor alle applicaties.
M.a.w. een totaal overbodige tool.
Bovendien is het ethisch verkeerd dat een commercieel bedrijf beslist wanneer ik een melding moet lezen.
1 melding is voldoende. Op zijn minst zou het configureerbaar moeten zijn.
Hier is geen rekening gehouden met de context van de gebruiker. We zijn nu eenmaal niet allemaal millennials.
Dit is de laatste keer dat ik voor Samsung kies.
Succes.
op 28-05-2018 11:44 AM
op 28-05-2018 12:31 PM
op 28-05-2018 01:07 PM
op 02-04-2019 10:16 AM
hallo ik heb nu alles gedaan wat jullie melden maar niets helpt mijn schoonvader heeft nog steeds dat geluid aar is zelfs om de 5 sec altijd ding ding ding alles van melding staat nu uit heeft niets meer aanstaat gsm voledig heropgestart nog steeds ding ding ding om de 5 sec plz help anders zal het een nieuwe gsm worden waarshijnlijk de s10 hahaha
mvg stein
op 03-04-2019 09:44 AM