Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Groot deel foto's kwijt na update

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2018 07:57 AM)
6298 Weergaven
Harrydeparrie
First Poster
Opties

Na een update op m'n Note 8 ben ik zo'n 1000 foto's kwijt uit mijn 'camera' album op m'n SD kaart. Ook zijn ze verdwenen uit m'n Google backup. Het betreft de meest recente foto's (van de afgelopen maanden) de rest van de foto's in dit album staan er nog wel op, net als de foto's in de andere albums. 

18 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Maak je ook gebruik van clouddiensten? Je kan dan kijken of er een back-up is gemaakt om de foto's terug te zetten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Saskia203
Journeyman
Opties
Ook bij mij samsung s22 ultra belangrijke foto's weg uit albums. Alles staat door elkaar en mappen samengevoegd. Heel erg jammer.ook niets verwijderd
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Saskia203, goedemiddag.

Maak regelmatig een back-up van je toestel om te voorkomen dat je bestanden kwijtraakt. Gebruik je daarnaast ook clouddiensten voor de synchronisatie van je afbeeldingen? Wellicht staan de foto's daar nog wel 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
Saskia203
Journeyman
Opties
Ja klopt daar staan ze nog wel weet alleen niet hoe ik ze nu weer terug krijg in mijn galerij. Maar is toch een rare situatie. Gewoon ook foto's die al in mappen zaten gewoon eruit😮💨
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat is een beetje afhankelijk van hoe de synchronisatie staat ingesteld in de clouddiensten. Je kan wanneer je bent ingelogd bij de clouddienst en de foto('s) selecteert deze ook weer op je telefoon plaatsen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
boefje1990
Journeyman
Opties
Na update al mijn foto's kwijt. Hoe kan ik ze terughalen? Ik heb niks verwijderd maar ben alle belangrijke dingen kwijt. Denk wel zo'n 3000 foto's en videos
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @boefje1990,

Bedankt voor jouw bericht. Is alles up-to-date en heb je jouw toestel ook weer herstart?  Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
boefje1990
Journeyman
Opties
Ja alles is up to date en net me toestel opnieuw gestart. Ik ga hulp op afstand wel inschakelen
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Laat de uitkomst van de afspraak weten aan ons boefje1990!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes