Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid meer bij bluetooth bellen in Opel

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2020 09:57 AM)
3072 Weergaven
Robvanr
First Poster
Opties

Hallo. Ik weet niet of dit een Opel of Samsung probleem is, maar dit is er aan de hand: ik heb sinds kort een nieuwe Samsung telefoon (A7-2018 met Android 9) en deze maakt wél een bluetooth verbinding met het Navi600 systeem in mijn Opel Meriva. De telefoon staat ook in de lijst. Het adresboek is door te bladeren. Maar er is één groot probleem: ik hoor de ontvanger niet en de ontvanger hoort mij niet. Er is ook geen kiestoon met bellen. De radio valt wel keurig weg, maar dat is het dan ook. Mij vrouw heeft een wat oudere Samsung A3 en die werkt prima. Speaker en microfoon zijn dus in orde. Gaat het hier fout met een te nieuwe bluetooth versie op mijn telefoon? Iemand die een idee heeft? Bedankt!

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Robvanr,

Welkom op de Community!

Als je naast de Bluetooth verbinding op het tandwiel tikt -> Hier alle machtigingen toestaan. Werkt het dan wel?

rsz-846676
0 Likes
Robvanr
First Poster
Opties

Ik heb alle instellingen in alle standen geprobeerd. Dat hielp niet. Uiteindelijk werkt alles weer na een update van de auto software én een herstart van de telefoon, plus opnieuw af- en aanmelden. Het verschijnsel was vreemd, wél een verbinding, adresboek, melding op het scherm dat er een inkomend gesprek is, maar geen geluid aan beide kanten van de lijn. Enfin, alles doet het weer.

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Hmm, dat is inderdaad gek 🤔 Fijn dat het inmiddels weer werkt! Als het terugkomt, adviseer ik je om dat toch even te laten weten 😄 

---------
Signature-S21-2
0 Likes