Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear S3 watch face list leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2018 05:18 PM)
291 Weergaven
NielsPost
First Poster
Opties

Vandaag had ik mijn telefoon gereset. Bij reconnect resette de gear s3. Hierna is de lijst met watch faces op de gear zelf leeg. Ik kan nog wel via galaxy apps nieuwe downloaden op de gear en die direct toepassen, maar als ik dit via de telefoon doe kan ik deze niet kiezen. Zie foto voor lijst

15332229513588108431841674580802.jpg

0 Likes
4 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Niels,

Dat is wel een heel beperkt aanbod... Heb je al eens geprobeerd de Gear nog eens te resetten?

kevin-sig
0 Likes
NielsPost
First Poster
Opties
Hallo Kevin,

Dat is inderdaad het eerste wat ik gedaan heb:
Op de gear een nieuwe telefoon verbinden (de gear is daarbij gereset)
Op de telefoon heb ik alle gegevens van samsung gear en gear s plugin gewist en ben zo volledig schoon begonnen met het verbindproces
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Dat is vreemd! Staan ze wel in de app Samsung Gear op je telefoon, onder Wijzerplaten? Je kunt daar eventueel ook je geinstalleerde wijzerplaten toepassen door op de gewenste wijzerplaat te tikken. Al is het natuurlijk wel de bedoeling dat dit gewoon op je Gear zelf kan.

kevin-sig
0 Likes
NielsPost
First Poster
Opties
De watch faces die ik via de app heb geinstalleerd staan in de app in de lijst. Als ik hierop druk wordt de tekst oranje, maar past de face niet toe op het horloge

De faces die ik via het horloge zelf heb geinstalleerd komen hier ook in te staan overigens, alleen ook deze passen niet toe
0 Likes