Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear iconX 2018 -- volume linker earbud veel zachter dan de rechter earbud.

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2018 07:52 PM)
1960 Weergaven
Sem11
Apprentice
Opties

Ik heb vandaag mijn Samsung gear iconx 2018 binnen gekregen en ik heb meteen de wingtips en de eartips veranderd naar S omdat dit beter in mijn oor past. Daarna heb ik zo opgeladen en ik heb ze nu ongveer een uur gebruikt. Daarna heb ik ze weer opgeladen. Maar toen ik ze toen wou gebruiken hoorde ik alleen maar geluid door mijn rechter oortje, en als ik alleen mijn linker earbud gebruik hoor ik het geluid extreem zacht. 

Moet ik ze nu al opsturen voor reparatie? of is er een andere oplossing voor?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Ik zou eerlijk gezegd meteen contact leggen met de winkel. Een reparatie is mogelijk, maar érg zonde als jouw oortjes zo jong zijn .. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Sem11
Apprentice
Opties

Ik heb de oortjes Retour gedaan omdat ik bang ben dat het probleem (het wax-filter raakt verstopt) weer opnieuw gaat spelen omdat dit bij heel veel mensen gebeurt. Jammer van de kwaliteit. Zodra de nieuwe modellen van de iconx uitkomen ga ik die kopen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
JanMol
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde, erg vervelend.

0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Ik zou eerlijk gezegd meteen contact leggen met de winkel. Een reparatie is mogelijk, maar érg zonde als jouw oortjes zo jong zijn .. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Oplossing
Sem11
Apprentice
Opties

Ik heb de oortjes Retour gedaan omdat ik bang ben dat het probleem (het wax-filter raakt verstopt) weer opnieuw gaat spelen omdat dit bij heel veel mensen gebeurt. Jammer van de kwaliteit. Zodra de nieuwe modellen van de iconx uitkomen ga ik die kopen.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Er zijn trouwens wel schoonmaakkits te verkrijgen via onze servicelocaties, hierdoor kun je het waxfilter zelf schoonmaken.

---------
Signature-Note10
0 Likes
Daan2000
First Poster
Opties

Jo Sem,

ik heb hetzelfde probleem als dat wat ji had.

wat heb jij gedaan om het optelossen?

gr Daan

0 Likes
Sem11
Apprentice
Opties
hoi daan,
ik heb ze terug gestuurd naar bol.com (daar heb ik ze gekocht).
wat je kunt doen is het wax filtertje er uit halen om het schoon te maken. Maar dan krijg je het probleem veel vaker omdat het filterjte heel snel weer verstopt raakt en daar hat ik geen zin in. Je kunt ook het wax filtertje er uit halen. Maar dan heb je kans dat er vloeistoffen bij de driver kunnen komen.

gr,
Sem
0 Likes