Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch golf app?

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2019 03:57 PM)
949 Weergaven
Dirkie
First Poster
Opties

Ik ben op zoek naar golf apps maar ik kan ze niet vinden in de app store ( ik heb een Iphone) golf shot, hole 19 ik zie ze niet

0 Likes
6 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Zelf ben ik niet bekend met Golf, maar ik zie bijvoorbeeld "Golf Navi" in de app store. Hole19 vind ik wel via de Galaxy Store -> Zoeken -> Apps -> Hole 19.

rsz-846676
0 Likes
Dirkie
First Poster
Opties

Hi Bruce

 

bedankt voor je berichtje maar ik kan het nog steeds niet vinden 😖. Ga via de galaxy watch app op mijn iPhone naar de galaxy store en vul bij zoeken hole19 in maar dan krijg ik geen resultaat. Heb wel hole19 al op mijn telefoon zitten kan je die dan koppelen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat durf ik niet te zeggen, wellicht dat de app dan niet compatible is met jouw toestel

rsz-846676
0 Likes
bouke1
First Poster
Opties

Hi BruceH, waar vind jij dan die Hole19 app? Ik heb gezocht in Galaxy Store en kan alleen maar Smart Caddie vinden, wat nogal een onhandige app is omdat je die alleen kan gebruiken samen met je phone.

0 Likes
bouke1
First Poster
Opties

Hi Dirkie, heb jij dit probleem ooit opgelost? Ik krijg het net als jij niet voor elkaar.

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik zie hem ook niet meer terugkomen. Dan ben ik bang dat de ontwikkelaars van de app, het horloge niet langer ondersteunen.

rsz-846676
0 Likes