Schließen

Wonach suchst du?

abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 
Springe zur Lösung GELÖST

Originalthema:

Galaxy S7 is uit gegaan en wil niet meer aan

(Thema erstellt am: 12-11-2019 05:24 PM)
959 Anzeigen

Ich habe dieses Problem auch

MvV-dR
Apprentice
Optionen

Goedemiddag,

In de laatste paar dagen van 2018 heb ik een Samsung Galaxy S7 aangeschaft. Een heel fijne telefoon. Maar afgelopen donderdagmorgen nam ik mijn telefoon mee toen ik mijn auto in stapte om naar mijn werk te gaan. Hij had toen 92 of 93% stroom. Onderweg belde ik even naar de opdrachtgever dat ik iets vertraagd was en later belde ik nog even met het thuisfront. Dit ging via de carkit, de telefoon lag naast mij op de bijrijdersstoel, in de walletcase. Na het laatste telefoongesprek moet de telefoon zichzelf uitgeschakeld hebben, want toen ik een 10 minuten na het gesprek even google maps op wilde starten was de telefoon uit. En hij wil niet meer aan. Ik heb hem voor de zekerheid later die dag aan het oplaadsnooer gelegd en twee uur later weer geprobeerd hem aan te zetten, maar tevergeefs. Hij is en blijft helemaal dood. 

Ik heb de telefoon niet laten vallen, er is ook niets anders geks mee gebeurd. Ik houd hem altijd in een wallet case. 

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om hem weer aan te krijgen?

Hartelijke groet,
Maaike

0 Likes

2 Lösungen

Akzeptierte Lösungen
Lösung
BruceH
Community Manager
Optionen

Okay, duidelijk. Kun je nog proberen om de USB-poort schoon te maken

Als dat niets uithaalt, kun je hem het beste ter reparatie aanmelden via onze Ophaalservice, of je kunt langs een servicepunt van ons gaan. 

rsz-846676

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

0 Likes
Lösung
MvV-dR
Apprentice
Optionen

BruceH,

Afgelopen zaterdag is mijn telefoon opgehaald, gistermorgen kreeg ik direct een mail dat hij in behandeling was genomen en gistermiddag een mail dat ik heb weer retour kreeg. Zojuist is hij afgeleverd. 

De telefoon is nagekeken en er is een quality check uitgevoerd. Er is niets geconstateerd, zo staat in het begeleidend schrijven. Ik voel me een beetje een sukkel nu, maar ook mijn man heeft geprobeerd hem aan te krijgen en ook na geruime tijd opladen, dus als ik van gisteren ben, troost ik me met de gedachte dat mijn man dat dan ook is 😉

Maar ik ben heel blij dat ik hem weer terug heb en dat alles weer werkt. Ik ben nu bezig een backup aan het plaatsen en gegevens te herstellen; lang leve the cloud! En dan zijn we weer volledig in de lucht (en opgelucht)

Dank voor je assistentie, 

Maaike

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

0 Likes
7 Antworten
BruceH
Community Manager
Optionen

Hi @MvV-dR,

Welkom op de Community!

Hopelijk kunnen we jouw trouwe S7 nog redden. Brandt er geen lampje zodra je hem aan de oplader legt? En heb je ook een andere oplader geprobeerd?

rsz-846676
0 Likes
MvV-dR
Apprentice
Optionen

Beste BruceH, 

Dank voor je bericht. Er gaat ook geen lampje branden als ik de oplader aansluit. Ik heb 3 verschillende opladers geprobeerd, direct donderdag al. En daartussen steeds even een paar uren gewacht, in de hoop dat het een tijdelijke storing ofzo zou zijn. 

Groet,
Maaike

0 Likes
Lösung
BruceH
Community Manager
Optionen

Okay, duidelijk. Kun je nog proberen om de USB-poort schoon te maken

Als dat niets uithaalt, kun je hem het beste ter reparatie aanmelden via onze Ophaalservice, of je kunt langs een servicepunt van ons gaan. 

rsz-846676
0 Likes
MvV-dR
Apprentice
Optionen

BruceH,

Dank voor je hulp. Ik heb een online afspraak gemaakt en hoop dat de telefoon weer aangeslingerd kan worden door de medewerkers van Samsung.

Fijn weekend,
Maaike

0 Likes
BruceH
Community Manager
Optionen

Top. Ik hoor graag hoe het is afgelopen!

rsz-846676
0 Likes
Lösung
MvV-dR
Apprentice
Optionen

BruceH,

Afgelopen zaterdag is mijn telefoon opgehaald, gistermorgen kreeg ik direct een mail dat hij in behandeling was genomen en gistermiddag een mail dat ik heb weer retour kreeg. Zojuist is hij afgeleverd. 

De telefoon is nagekeken en er is een quality check uitgevoerd. Er is niets geconstateerd, zo staat in het begeleidend schrijven. Ik voel me een beetje een sukkel nu, maar ook mijn man heeft geprobeerd hem aan te krijgen en ook na geruime tijd opladen, dus als ik van gisteren ben, troost ik me met de gedachte dat mijn man dat dan ook is 😉

Maar ik ben heel blij dat ik hem weer terug heb en dat alles weer werkt. Ik ben nu bezig een backup aan het plaatsen en gegevens te herstellen; lang leve the cloud! En dan zijn we weer volledig in de lucht (en opgelucht)

Dank voor je assistentie, 

Maaike

0 Likes
BruceH
Community Manager
Optionen

Fijn dat hij weer de oude is! Wellicht dat ze toch iets softwarematigs hebben uitgevoerd. 😉

rsz-846676
0 Likes