Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

GALAXY S7 EDGE start plotseling niet meer op

(Onderwerp aangemaakt op: 08-10-2017 05:49 PM)
1913 Weergaven
DIMOSO
First Poster
Opties

Na verschillende pogingen doet mijn S7 edge het plotseling niet meer bij het opstarten. Op onze S8+, mijn tablets S2 en S3 heb ik dezlfde antivirus, dus denk ik niet dat het daaraan scheelt. Als ik na het proberen opstarten probeer af te leggen, werkt dit niet, maar er verschijnt niks op het scherm alhoewel blauwe LED blijft branden bovenaan.

Weet iemand hoe dit probleem op te lossen is? 

0 Likes
3 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Dimoso, het lijkt alsof de mobiel is vastgelopen, aangezien het lampje blijft branden. Zou je eens kunnen proberen volume omlaag + aan/uit knop ingedrukt te houden totdat het lampje uitgaat of je de mobiel voelt trillen?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
SteinHautekees
First Poster
Opties

Beste Nick,

Dit werkt niet meer bij mij.

Bij mij is het probleem begonnen dat de batterij op 2% stond en bij het insteken van een gecertifieerde samsung lader niets gebeurde.
Ik ben in de shop van mijn mobiele operator geweest en daar zeiden ze dat het misschien een moederbordprobleem kon zijn.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat zou kunnen, @SteinHautekees

Als hij niet meer wilt opladen en je dit met verschillende laders hebt getest, kun je hem het beste ter reparatie aanmelden via onze Ophaalservice of langs een servicepunt van ons gaan.

rsz-846676
0 Likes