Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy J5 2016 - bestanden omzetten naar sd kaart

(Onderwerp aangemaakt op: 21-06-2017 12:36 PM)
6719 Weergaven
Anja71
First Poster
Opties

Hoe kan ik op dit toestel bestanden ( foto's en video's ) omzetten naar een SD kaart.

Ik weet dat ik moet klikken op bestanden en dan kiezen voor afbeeldingen

normaal gezien zou ik dan rechts bovenaan 3 puntjes moeten krijgen waar ik dan kan kiezen voor kopiëren maar die mogelijkheid krijg ik niet.

Ik krijg bv in de map afbeeldingen bovenaan "zoeken" en "meer".

Bij meer kan ik enkel kiezen uit bewerken, delen, weergeven als, sorteren op

Waar kan ik het dan wel vinden ?

Alvast bedankt voor jullie reactie

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Anja,

ik gebruik al jaren ES File Explorer! Werkt echt perfect!

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.estrongs.android.pop&hl=nl

Wel even bij weergave en andere instellinge andere rotzooi meldingen uitzetten, of de app verwijderen na het verplaatsen van je foto's en video's haha!

Succes!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Bij bewerken kun je bestanden aanvinken om te selecteren. Je kunt ook een bestand lang ingedrukt houden om hetzelfde te bereiken. Vervolgens zou er wel kopiëren en verplaatsen moeten komen te staan :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi Anja, heb je het inmiddels voor elkaar gekregen?

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
Anja71
First Poster
Opties

Bedankt voor de reacties alvast

het lukt me nu inderdaad om alles te selecteren

Denk echter dat het toch nog fout loopt.

Ik had nu alle video's geselecteerd en verplaatst naar SD KAART ( in map mijn bestanden ) en daar gezet.

ben dan terug gegaan naar mijn bestanden en vervolgens de video's daar verwijderd

die stonden daar dus blijkaar dubbel terwijl ik toch verplaatsen had gedaan

Nu ben ik ze blijkbaar kwijt op beide plaatsen ?

Kan ik die nog ergens terug ophalen in een vuilbakje of zo ? Is de gsm van mijn dochter dus die gaat daar niet blij mee zijn 😞

Moet ik ergens anders dan naartoe copieëren dan naar mijn bestanden / SD KAART ?

sorry maar begrijp dit SD kaart gebeuren niet goed

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Als je ze verplaatst, staan ze maar op een plek. Als je ze daarna verwijdert, heb je ze op de enige plek waar ze stonden verwijderd.

Als je ze kopieert, staan ze op twee plaatsen. Bij verwijderen haal je ze vervolgens van een plaats af.

Het is dus belangrijk om te weten of je voor kopiëren of verplaatsen hebt gekozen. In het geval van kopiëren moeten ze nog ergens staan, in het geval van verplaatsen zijn ze definitief van de telefoon verwijderd. Misschien staan ze nog ergens in een Cloud, bijvoorbeeld OneDrive, Dropbox of Google Photos?

kevin-sig
0 Likes
Anja71
First Poster
Opties

ze stonden nog op beide plaatsen dwz : mijn bestanden / sd kaart / DCIM / MAP VIDEO /

+   mijn bestanden / video's

Ik heb ze dan verwijderd uit mijn bestanden / video's maar nu zijn ze ook weg op mijn bestanden/sdkaart/dcim/video ?

Ik heb ze gelukkig wel kunnen terugvinden via Google Foto's.

Ze zijn dus niet volledig verdwenen

ik durf nu echter in de map mijn bestanden/afbeeldingen niets meer te verwijderen

ik kan proberen in de map mijn bestanden/sdkaart/dcim/camera alle afbeeldingen te verwijderen en dan opnieuw van de gewone map mijn bestanden/afbeeldingen alles te kopieren + te verwijderen uit basismap.

Ik vraag me enkel af of ik wel kopieer naar de goeie map voor de sd kaart ?

is het correct dat die staat onder mijnbestanden/sdkaart/DCIM/camera ?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
ES File Explorer is handiger en overzichtelijker :winking-face:

Daar kan je kiezen voor Intern of Extern geheugen. Dan raak je ook niet in de war :smiling-face:
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Video's is een overzichtje alle video's op de telefoon en de SD kaart, maar is geen aparte map. In plaats daarvan linkt het bestand naar de 'echte locatie'. In dit geval stond het bestand dus op het pad sd kaart/DCIM/MAP VIDEO/ en heb je hem daar verwijderd. Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd.

Gelukkig heb je hem via Google Photos terug kunnen halen.

kevin-sig
0 Likes