Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy A70 luidspreker bellen werkt zeer slecht

(Onderwerp aangemaakt op: 14-05-2019 01:25 PM)
2240 Weergaven
bram1998
Apprentice
Opties

Beste Samsung/communityleden

Vorige week op de release de galaxy A70 bij MM gekocht. Ik had vantevoren al gelezen op internet dat de luidspreker onverstaanbaar is op vol volume. Dit is alleen met bellen aangezien hier de luidspreker boven de camera wordt gebruikt. Met muziek heb ik er geen last van maar ik bel voor mijn werk veel op luidspreker en kan de andere persoon simpelweg niet horen omdat het een hele zware vervormde toon oplevert. Iemand anders hier ervaring mee? Ben er op zijn minst gezegd niet blij mee met een nieuw toestel. 

59 Antwoorden
bram1998
Apprentice
Opties

Hoi Bruce, ik ga straks eens de verschillende scenario's testen. Ik laat daarna het antwoord op de vragen weten. Thx voor de moeite in ieder geval!

0 Likes
Scuderia
Journeyman
Opties

Hoi Bruce,

Ik kan het volgende alvast mededelen.

1. Zowel bij gebruik binnen als buiten? Ja binnen en buiten
  2. Enkel bij vol volume of ook bij half volume luidspreker? Zowel bij half als vol volume
  3. Zelfde gesprek via ‘normale’ manier van telefoneren wel correct verstaanbaar? Nee, in beide gevallen niet goed verstaanbaar. Ik heb meerdere gespreken kunnen voeren met oude telefoon en nieuwe. Beide keren zowel speaker als aan mijn oor. Klanten gaven aan een hapering te horen, blikkerig geluid te horen, sommige vroegen of ik badkamer of toilet stond.
  4. Kan enkel de andere partij het niet goed verstaan? Of beide partijen? Alleen de ontvanger van mijn gesprek. Ik heb zelf geen klachten over het geluid. Kan mijn klanten goed verstaan.
  5. Welke providers zijn in gebruik? Provider 1 is KPN en provider 2 is Vodafone. Zo zitten ze ook in het slot. Daarnaast zit er nog een SD kaart in.

Andere deel 6 kom ik op terug. 

0 Likes
Scuderia
Journeyman
Opties

Vervolg op onderdeel 6. 

Geluid is goed, voor zover ik in 3 seconden dat kan beoordelen.  Speaker en mic doen het goed.

Althans, ik hoor geen rare dingen in het korte tijdsbestek. 

Ik heb ook rapport verzonden. 

Ben benieuwd

0 Likes
Scuderia
Journeyman
Opties

Nog een extra opmerking, ik belde gisteren met Samsung  088 909 0100 om 12:40 en de dame aan de telefoon heeft mijn gegevens genoteerd en ook deze dame gaf aan tijdens het gesprek dat ik zowel op speaker als normaal gesprek bijna niet te verstaan was. Op zich wel lachwekkend want dat was ook exact het probleem met de telefoon :smiling-face: Maar goed, het is dus ook ergens wellicht terug te horen bij Samsung.

Oh ja, en geen hoesje er om heen. Ik heb er wel 1 maar in beide gevallen dezelfde kwalen. Maakt geen verschil met of zonder hoesje. 

0 Likes
maartenbunel
Journeyman
Opties

Ook hier het zelfde probleem. Mensen kunnen me slecht verstaan. Blokkering en alsof ik onder water zit🤔

Ik hoop snel op een oplossing.

Provider KPN

Sim is okee

Scuderia
Journeyman
Opties

Korte update: net inkomend gesprek gehad. Dat leek in het begin goed te gaan en na ongeveer 1 minuut werd het weer het oude liedje. 

0 Likes
Scuderia
Journeyman
Opties

De telefoon teruggebracht naar MM. Andere telefoon gekocht. Geen vertrouwen meer en kan ook niet langer wachten. 

0 Likes
maartenbunel
Journeyman
Opties

@maartenbunel  schreef:

Ook hier het zelfde probleem. Mensen kunnen me slecht verstaan. Blikkerig en alsof ik onder water zit🤔

Ik hoop snel op een oplossing.

Provider KPN

Sim is okee

Callrecorder geïnstalleerd. Als ik de gesprekken terug luister klinkt het allemaal prima. Toch een bug in de software

0 Likes
PlumeKooijmans
First Poster
Opties

Hier precies hetzelfde verhaal. Vandaag nog bij dr KPN winkel geweest.. die weten ook niks.

Daarnaast hoor ik ook van mensen dat ik net als een robot klink bij het bellen en valt mijn geluid soms weg..

Evander
Apprentice
Opties

Mijn vrouw heeft deze telefoon nu ook een week. En zij heeft dit zelfde probleem met bellen. Alleen niet met alle gesprekken. Sommige gesprekken verlopen wel goed.