Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

galaxy a5 2016 loopt vast

(Onderwerp aangemaakt op: 04-08-2017 12:11 AM)
3498 Weergaven
emily23
First Poster
Opties

hey, ik heb een probleem met mijn galaxy a5 2016.

ik wilde het ek nederland-engeland op mijn telefoon kijken via npo maar toen deed hij niets meer. het enige wat ik nu zie is een zwart scherm met het bovenste balkje zichtbaar (dus de wifi icoon; de tijd (die ook vastloopt) e.d).

ik weet niet wat ik moet doen en raak best bezorgd aangezien de telefoon gloeiend heet aanvoelt. uitzetten heeft geen zin. hard resetten heeft geen zin. hopelijk vind ik een oplossing

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Soedesh,

dat is apart! Heb je onlangs nieuwe apps geïnstalleerd of een update uitgevoerd?

Als hij weer blijft hangen op het Samsung logo, houdt dan eens de volume - en de powerknop ingedrukt zodat hij opnieuw opstart.

Ik hoor graag of het is gelukt!

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hoi Emily, hm...🤔 Kun je het toestel in de veilige modus opstarten, wat krijg je dan te zien? Als het niet werkt, dan raad ik je aan langs een servicepunt te gaan. 

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hoe gaat het nu met jouw toestel Emily? 

0 Likes
Soedesh
First Poster
Opties

Hi, ik zit ook met het probleem dat mijn A5 uit 2016 niet meer aan of uit gaat. Tijdens het opladen is het uitgegaan, en toen ik het weer aanzette, liep het vast tijdens het opstarten. Hij blijft hangen op het logo GALAXY A5 

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Soedesh,

dat is apart! Heb je onlangs nieuwe apps geïnstalleerd of een update uitgevoerd?

Als hij weer blijft hangen op het Samsung logo, houdt dan eens de volume - en de powerknop ingedrukt zodat hij opnieuw opstart.

Ik hoor graag of het is gelukt!

rsz-846676
0 Likes
YvankaF
First Poster
Opties

Hee,

ik heb echt letterlijk het zelfde probleem na dat ik de wedstrijd wilt kijken doet hij niks meer! Zwart scherm met alleen die icoontjes!

wie kan helpen?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Houd even volume omlaag + aan/uit knop ingedrukt tot er iets gebeurt, daarna meteen loslaten.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes