Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Front camera werkt niet, melding onbekende netwerkfout opgetreden

(Onderwerp aangemaakt op: 22-08-2017 12:45 PM)
3657 Weergaven
ron68boy
Apprentice
Opties

mijn s7 geeft bij de camera op de voorkant de mededeling een onbekende netwerkfout.

Heb de cache al gewist, veilig opstarten gedaan en zelfs al fabrieksreset gedaan.

Bij *#0*# komt de melding camerafout.

Omdat het toestel net 2 maanden oud is weet ik niet of het recent is of dat hij het nooit heeft gedaan.

Wat kan ik nog proberen, of is het echt een defect?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ron68boy
Apprentice
Opties

Iemand heeft mij gisteren een berichtje gestuurd wat er fout was aan mijn telefoon, ik heb beantwoord via de mail, maar heb geen idee of dat is aangekomen.

Mijn telefoon is opgehaald, er is een nieuwe front camera in gekomen en na 3 dagen weer keurig thuis bezorgd.

al met al tevreden over de service.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Ron, hm...je zou hier even kunnen kijken. Als dit niet werkt, dan kun je het toestel ter reparatie aanmelden via onze ophaalservice

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @ron68boy, is het inmiddels opgelost? Of heb je 'm opgestuurd voor reparatie?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
ron68boy
Apprentice
Opties

Hoi Tim, na alles te hebben geprobeerd, gisteren maar aangemeld voor reparatie. En hij is net opgehaald.

Ik hoop dat ze het kunnen oplossen.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah oké 😞 Laten we dan hopen dat 't snel wordt opgelost en je 'm gauw weer in handen hebt!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Oplossing
ron68boy
Apprentice
Opties

Iemand heeft mij gisteren een berichtje gestuurd wat er fout was aan mijn telefoon, ik heb beantwoord via de mail, maar heb geen idee of dat is aangekomen.

Mijn telefoon is opgehaald, er is een nieuwe front camera in gekomen en na 3 dagen weer keurig thuis bezorgd.

al met al tevreden over de service.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @ron68boy,

fijn dat het is opgelost! Ik zal je antwoord als oplossing accepteren. 😉👍

rsz-846676
0 Likes
timbeumers
First Poster
Opties

Ik heb al de stappen doorlopen, maar camera loopt nog steeds vast en is nu zelfs gewoon zwart. Toestel is niet gevallen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@timbeumers

Kun je eens bij Telefoon intoetsen: *#0*# en keen voor 'Front cam'

werkt de camera hier wel?

rsz-846676
0 Likes