Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S7 Edge geeft warning na maken foto: Onbekende netwerkfout opgetreden

(Onderwerp aangemaakt op: 03-06-2017 11:02 PM)
3125 Weergaven
RudiRongen
Apprentice
Opties

Sinds kort krijg ik na het maken van een foto met mijn Samsung S7 Edge de warning "Onbekende netwerkfout opgetreden" en in de meeste gevallen wordt het toestel daarna opnieuw opgestart. Bij het maken van video's krijg ik deze melding niet. Wat gaat er mis? 

0 Likes
12 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Rudi,
Heb je de nieuwste update geïnstalleerd?

kan je eens testen of hij het in de veilige modus wel werkt?
Dit doe je zo: http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/925591

mocht dat ook niet werken dan kan je het beste even de fabrieksinstellingen terug zetten.

Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Dat klinkt niet goed Rudi, ik ben benieuwd hoe het is gegaan met de tips van Rohit!

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
RudiRongen
Apprentice
Opties

Ik heb mijn toestel vanavond teruggezet naar de fabrieksinstellingen, maar zonder resultaat. Bij het gebruik van de standaard Camera (versie 6.5.50) blijf ik de fout krijgen na het maken van een foto: Warning: Onbekende netwerkfout opgetreden. In de meeste gevallen start het toestel dan opnieuw op. Het maken van video's met de camera ging en gaat nog steeds zonder problemen.

Om te proberen heb ik de app Open Camera (Versie 1.39) geinstalleerd en die werkt zonder problemen. Het probleem zit dus nog steeds in de standaard Camera.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen of moet het toestel nu ter reparatie worden aangeboden bij Samsung en zo ja, waar? Ik woon in Eindhoven en heb het toestel nog geen jaar.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hey Rudi,

Probeer deze eens te installeren:

http://www.apkmirror.com/apk/samsung-electronics-co-ltd/samsung-camera/samsung-camera-7-0-80-release...

Dit is de nieuwste camera app van Samsung.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
RudiRongen
Apprentice
Opties

Dank je voor deze tip. Ik probeer deze te installeren, maar krijg deze App niet geinstalleerd, omdat het pakket conflicteert met een bestaand pakket met dzelfde naam. Hoe verwijderen ik de huidige Camera app?

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hmm, je kunt ook even langs het Premium Support Center in Eindhoven. Wellicht dient de software gesflasht te worden en anders kunnen zij hem doorzetten voor reparatie. 

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
rozalia51
First Poster
Opties

bij mij ook en al sinds begin juni, heb alles gedaan wat maar mogelijk is en niets helpt

0 Likes
rozalia51
First Poster
Opties
alles gedaan zoals hierboven beschreven maar geen resultaat
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @rozalia51,

je hebt het toestel dus ook al gereset?

Kun je bij de App telefoon intoetsen: *#0*# en kiezen voor Mega Cam. Krijg je dan nog steeds een foutmelding te zien?

rsz-846676
0 Likes