op 03-09-2017 09:44 AM
Ik heb sinds 2 weken de Samsung Galaxy A5 2017. Als ik een foto wil bewerken in de standaard gallerij-app en deze wil opslaan loopt het toestel vast. En uiteindelijk krijg ik de melding foto editior app gestopt.
Ik heb het toestel ter reparatie aangeboden en toen hebben ze een software sweep gedaan. Na dit leek het probleem opgelost, echter op een later moment hetzelfde probleem. Op dat moment had ik nog geen andere apps geinstalleerd. Ook in de veilige modus blijft dit probleem. Ik heb het toestel meerdere keren terug gezet naar fabrieksinstellingen. In eerste instantie lijkt het probleem dan opgelost echter zoals het continu is op een later moment is het probleem terug. Verder heb ik het cache geleegd van de galerij-app zonder resultaat. Heeft iemand dit probleem ook en zo ja hoe los ik dit op?
Normaliter zou je zeggen gebruik gewoon een ander fotobewerkingsprogramma, maar stel je voor dat dit een hardwareprobleem is.... Het toestel is net nieuw...
op 06-09-2017 05:32 PM
Hi @Berg80,
welkom op de Community!
Dat is inderdaad vreemd, wellicht dat het wat is als een van mijn collega's op afstand met je meekijkt? Dan kan ik hier een afspraak voor inplannen. Dan heb ik wel je contactgegevens nodig waarop we je kunnen bereiken. We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9.
Laat maar weten!
op 12-09-2017 08:46 AM
op 12-09-2017 05:44 PM
Ik heb terug gemaild, maar deze kwam steeds retour.
Mijn phone is 2x ter reparatie geweest inmiddels en ze hebben naar de camera-app gekeken(waar niets mis mee is) en niets gevonden.
Ik heb daarna een belafspraak met Samsung Smart tutor gemaakt. Die medewerker zag en erkende het probleem en adviseerde mij om opnieuw mn toestel op te sturen(voor de 3e keer) en dan zouden zij druk op het reparatiecentrum zetten om het op te lossen.
Ik ben ook nog naar een onafhankelijk reperatiecentrum geweest. Daar zeiden ze dat er een hardware storing in de gallerij-app zit.
Mijn tablet is begin 2017 4x ter reperatie aangeboden zonder oplossing. Samsung zag en erkende het probleem, maar ik moest het toestel maar voor een 5e keer opsturen.
Terwijl de reparateur van het Samsung reparatiecentrum mij zei als ik dat doe ik de kosten(terwijl het toestel toen slechts een maand oud was) zelf moest betalen. De onafhankelijke reperateur zei dat Samsung na 3x opsturen van een defect toestel een nieuwe hoort aan te bieden. Na een aantal maanden van het kastje naar de muur gestuurd te zijn heb ik vanwege mn gezondheid het maar zo gelaten.
Ik ga dat traject niet weer in met Samsung betreft mn phone.
Ik heb de onafhankelijke reparateur de gallerij-app laten blokkeren en gebruik nu Androids eigen google foto-app.
Dank iig voor het mee denken!!
op 13-09-2017 10:58 AM
Jammer dat het zo heeft moeten lopen, Berg .. Ik kan begrijpen dat de frustratie hierna erg hoog opliep. Fijn - althans .. gelukkig - dat het wel zo is zekere zin werkt. Indien er verdere vragen zijn mag je ze natuurlijk altijd nog hier stellen, dan proberen we ze tóch zo goed mogelijk op te lossen