Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Emoij's Samsung Galaxy S6

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2017 04:52 PM)
276 Weergaven
Robin0611
First Poster
Opties

Hallo Samsung,

 

Ik wilde graag aan jullie vragen of er een manier was (omdat jullie alles hebben geblokkerd) om de emoij's van de iphone/watsapp op je toetsenbord te krijgen. Want een paar vrienden en ik lopen daar heeel erg tegen aan dat wij dan perongeluk naar een Iphone gebruiker een verkeerde emoji sturen. Zouden jullie alles kunnen inblokkeren van de appjes waar het wel mee kon of mij helpen met een andere manier om van dit probeleem af te kunnen komen? 

 

Met Vriendelijke Groet

Robin

 

 

 

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Robin,

 

Fabrikanten ontwerpen inderdaad hun eigen emoji op basis van richtlijnen. Als de fabrikanten van de telefoons van de verzender en ontvanger niet overeenkomen kan dat inderdaad bij sommige emoji heel lastige verwarringen opleveren!

 

Emoji horen bij het systeem. Nieuwe emoji en eventuele veranderingen aan bestaande komen met een systeemupdate.

 

Ik vind het persoonlijk erg fijn om te kijken op Emojipedia. Hier kun je je meest gebruikte emoji invoeren en kijken hoe deze er op andere besturingssystemen uitzien. Zo kun je Babylonische emojiverwarringen voorkomen :winking-face: www.emojipedia.org


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Robin,

 

Fabrikanten ontwerpen inderdaad hun eigen emoji op basis van richtlijnen. Als de fabrikanten van de telefoons van de verzender en ontvanger niet overeenkomen kan dat inderdaad bij sommige emoji heel lastige verwarringen opleveren!

 

Emoji horen bij het systeem. Nieuwe emoji en eventuele veranderingen aan bestaande komen met een systeemupdate.

 

Ik vind het persoonlijk erg fijn om te kijken op Emojipedia. Hier kun je je meest gebruikte emoji invoeren en kijken hoe deze er op andere besturingssystemen uitzien. Zo kun je Babylonische emojiverwarringen voorkomen :winking-face: www.emojipedia.org


kevin-sig