Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dynafix

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2018 11:04 AM)
3037 Weergaven
Stem
Explorer
Opties

Bijna 2 jaar geleden een in nieuwstaat verkerende samsung s3 neo ter garantie aangeboden bij samsung. Tijdens gebruik werd het scherm opeens zwart, telefoon viel uit en deed niets meer. Het toestel was haast nieuw, nooit gevallen of gestoten of wat dan ook. Na 2 weken kreeg ik bericht van dynafix dat het toestel een gescheurd scherm heeft en reparatie niet onder garantie valt, reparatiekosten 189 euro. Ik heb het hier niet bij laten zitten en de zaak bij rechtsbijstand in behandeling laten nemen. 

Uiteindelijk heb ik een nieuw toestel kunnen kopen. De s5 neo, een fijn toestel dat ik niet zakelijk maar alleen privé gebruik. Na een lange tijd wordt het bereik met bellen opeens slechter, ik heb van mijn provider tot 2 maal een nieuwe sim kaart mogen ontvangen maar dat heeft niets geholpen. Verder geen problemen met het toestel, alles werkt verder netjes naar behoren. 

Omdat het toestel nog onder de garantie valt heb ik het toestel bij de verkoper aangeboden ter reparatie. Ik heb na 8 dagen het toestel retour gehad met als melding dat er een board swap plaats heeft gevonden. Het bereik was weer in orde echter had ik nu een heel slecht tot geen wifi ontvangst en de speaker trilt bij een telefoongesprek. De reparatie was duidelijk niet helemaal lekker verlopen dus het toestel weer terug aangeboden ter reparatie bij de verkoper. 

De verkoper heeft het toestel samen met mij getest aan de servicebalie, alles werkte verder netjes naar behoren maar om de wifi te testen moest het toestel door een reparateur van de winkel even mee naar achter. Deze man kwam vervolgens terug met de mededeling dat het wifi bereik inderdaad niet in orde was, maar nu ook de home buttons opeens niet meer werkte. Ik gaf aan dat die het gewoon deden toen ik het toestel inleverde. Hij beaamde dat en snapte het ook niet helemaal. Het toestel moest weer terug gestuurd worden naar het reparatiecentrum van samsung volgens hem. Geen probleem maar wel balen dat ik het toestel nu weer kwijt was zo net voor de kerst. Ik ben ondertussen het toestel al bijna een maand kwijt sinds ik het ter garantie aan heb geboden. De reparateur blijkt dynafix te zijn, nu maar weer afwachten hoe ik het toestel retour ga krijgen..........

20 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hmm, tip maak altijd foto's vooraf je toestel opstuurt of afgeeft!

Ik hoop dat jij het toestel snel terug krijgt!

Zou jij het reparatienummer kunnen doorgeven dan kan ik de mods vragen voor een update!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
JimmyWilliams
Apprentice
Opties

Ik heb 398 Euro mogen betalen en wacht inmiddels al weken op mijn toestel, Samsung beloofde mij dat het max 3 dagen zou duren. Dat Samsung met Dynafix en Dr. Mobile in zee gaat blijft me verbazen. Nooit meer Samsung

0 Likes
Stem
Explorer
Opties

Ik heb duidelijke foto's gemaakt, evenals de zaak waar ik het toestel heb gekocht. We hebben beide geconstateerd dat het toestel verder perfect functioneerde bij inleveren. Dynafix heeft de situatie niet naar behoren opgelost, en tot op heden alleen maar meer problemen veroorzaakt. Even afwachten of het toestel nu wel naar behoren gerepareerd zal worden. Anders met de verkopende zaak een definitieve oplossing bespreken of maar weer verdere stappen ondernemen. Tot nu toe ben ik veel geld uitgegeven aan samsung producten en daar niet veel plezier voor gehad.

Onze nieuwe 65"qled heeft ook niet het scherpe en vloeiende beeld wat je er van zou mogen verwachten. Ik had een afspraak gemaakt om op afstand in de loggen op onze tv, maar op mijn vrije vakantiedag 2,5 uur op de afgesproken tijd voor niets zitten wachten. Na een telefoontje met de servicedesk bleek er niets van de afspraak bekend te zijn ??

Eigenlijk ben ik helemaal klaar met samsung en de (afwimpel-) garantie !

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Als je het RMA nummer even doorgeeft laat ik een moderator er naar kijken. Dan heb je meer info als je dat wilt.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Stem
Explorer
Opties

IRMAZESB15139571

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Hey Stem! Balen dat het issue niet opgelost was na de eerste reparatie. Ik weet niet precies wanneer Media Markt jouw mobiel weer had verzonden, maar het reparatiecentrum heeft 'm pas 2-1 ontvangen. Dit zal deels komen door de drukte rond kerst en oud en nieuw.

Vandaag (4-1) is de reparatie weer van start gegaan, dus hopelijk kun je snel weer genieten van je toestel!

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Stem
Explorer
Opties

Dag Nick,

Dank je voor de terugkoppeling.

Ik had afgelopen zaterdag 30-12 van mediamarkt begrepen dat het toestel 28-12 door dynafix was ontvangen. Daarop heb ik het volgende bericht gestuurd :

Geachte klantenservice,

Ik heb op 09-12-2017 mijn samsung s5neo ter reparatie aangeboden in verband met slecht bereik bellen. Het toestel functioneerde verder helemaal goed zonder verdere gebreken.

Ik heb het toestel vervolgens retour ontvangen, echter trilde de speaker nu en was wifi verbinden haast niet meer mogelijk. De wifi ontvangst was nihil, daarnaast verkreeg het toestel geen ip adres. Bellen was wel weer in orde, maar het product was niet deugdelijk retour gekomen wat ik er van zou mogen verwachten na een dergelijke reparatie onder garantie.

Vervolgens heb ik het toestel opnieuw aan de servicebalie in Breda aangeboden met de hierboven vermelde problemen. De baliemedewerkster heeft het toestel samen met mij gecontroleerd, aan de hand daarvan is er een reparateur van mediamarkt bij gehaald.

Deze man heeft samen met mij en de baliemedewerkster het toestel terug naar fabrieksinstellingen gezet. Alles werkte verder nog naar behoren op wifi ontvangst na. De man heeft het toestel vervolgens mee naar de technische ruimte genomen om uit te sluiten of het probleem niet in de software zou zitten. Ik heb vervolgens wat inkopen in de winkel gedaan.

Even later heb ik mezelf weer aangemeld bij de servicebalie. De baliemedewerkster heeft de reparateur er bij geroepen welke mij vermelde dat het in de hardware gezocht zou moeten worden. Echter deden nu ook de home buttons het niet meer wat ik opmerkelijk vond. Hij beaamde ook dat deze even terug bij inleveren van het toestel normaal functioneerde. Het toestel werd ingenomen en moest retour ter reparatie.

Nu bleek dat het toestel door dynafix gedemonteerd en vervolgens weer gemonteerd is. Ik heb echter eerder een zeer vervelende en klantonvriendelijke situatie met deze reparateur voor handen gehad bij een andere winkel. Dit is uiteindelijk met tussenkomst van een rechtspersoon tot een oplossing gekomen. Vervolgens heb ik deze smartphone bij u zaak aangekocht.

Nu begint mij het gevoel te bekruipen dat het weer zo'n zelfde soort kant op zou kunnen gaan met dynafix. Ik begrijp dat mediamarkt zijn uiterste best doet om het probleem voor mij op te lossen, echter heb ik totaal geen vertrouwen in de reparateur waar mijn toestel heen is gestuurd.

Ik zou u daarom vriendelijk willen vragen mij een gepaste oplossing te bieden gezien we nu haast een maand verder zijn en ik mijn smartphone aardig begin te missen. Ik behoef absoluut geen geld terug en wil het absoluut niet zo ver laten komen met dynafix als in het verleden.

Graag zou ik mijn toestel deugdelijk retour ontvangen. Mocht dit niet mogelijk zijn op korte termijn, dan zou ik graag een ander toestel met minimaal vergelijkbare specificaties er voor in de plaats willen ontvangen. Eventueel met bijbetaling van mijnerzijds mocht een ander toestel duurder zijn dan het aankoopbedrag dat ik voor de s5neo heb betaald.

Begrijpt u mij niet verkeerd, ik wil graag een oplossing. Ik ben absoluut niet teleurgesteld in mediamarkt, maar in zekere zin wel in een bedrijf als dynafix.

Ik verblijf in afwachting van u tegenbericht.

Met vriendelijke groet,

Hierop heb ik vandaag onderstaande reactie mogen ontvangen :

Geachte heer XXXXX,

Wij hebben uw email met betrekking tot uw reparatie van uw telefoon ontvangen en door genomen. Wij kunnen u melden ,dat Samsung zelf een geautoriseerd reparatie centrum benoemt. Hier neemt Media Markt zelf geen beslissing over. Wij zien dat uw telefoon op dit moment door de reparateur ontvangen is. Wij zullen nog even op hun reactie/bevindingen moeten wachten. Wij kunnen u op dit moment geen ander toestel aanbieden helaas.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Nanny
Klantenservice 

Ik wacht de reactie van mediamarkt af, de garantie loopt immers via de verkopende partij evenals bij het vorige toestel het geval bleek te zijn.

Zodra ik een terugkoppeling heb mogen ontvangen zal ik deze posten.

Mvg, Stem.

0 Likes
Stem
Explorer
Opties

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hopelijk komt 't allemaal snel tot een goed einde! Ik houd de reparatie in de gaten. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes