Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten synchroniseren

(Onderwerp aangemaakt op: 20-06-2018 10:42 AM)
1282 Weergaven
Guido3689
Explorer
Opties

Ik wil graag dat mijn contacten van Linkedin worden gesynchroniseerd. Dat heb gedaan door bij Contacten Beheren -> Contacten synchroniseren -> Linkedin aan te vinken.

Mijn S8+ vinkt de optie tot synchroniseren uit zich zelf regelmatig uit. Heeft iemand een idee waardoor dit komt? Want ik wil gewoon dat altijd mijn contacten worden gesynchroniseerd met mijn telefoon.

0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Probeer het account eens compleet te verwijderen en daarna weer toe te voegen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Guido3689
Explorer
Opties

Dat heb ik al gedaan, tevens ook de app verwijderd.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Contact opgenomen met LinkedIn? Misschien is het probleem bij hun bekend of nog niet..
0 Likes
Marliss
Pathfinder
Opties

Wat raar!? Heb zelf nog nooit mee gemaakt dat er opties/instellingen vanzelf worden uit of aan gezet.. Het zal in ieder geval niet voor niks zijn lijkt me, dat je S8+ de optie van het synchroniseren steeds zelf uit zet.. Het kan ook liggen aan Linkedin zelf, misschien handig even de voorwaarden van Linkedin door te lezen ofzo, wie weet vind je daar wel iets meer hierover!?

Marliss
0 Likes
Guido3689
Explorer
Opties

Ik heb contact gehad met Linkedin en hebben een aantal opties aangegeven. Deze werken alleen niet. Ik denk persoonlijk dat het aantal Samsung / Android ligt. Want als ik via Contacten Synchroniseren LinkedIn aanvink dan zet die hem direct weer uit en als ik het nogmaals doe dan blijft die aanstaan. Dan blijft die maximaal een paar dagen aanstaan.

0 Likes
Guido3689
Explorer
Opties

Helaas heeft LinkedIn hierop ook geen antwoord 😞

0 Likes
Guido3689
Explorer
Opties

Het is nu zo dat je de optie van synchroniseren kan aanvinken bij je contacten app. Maar zodra je op synchroniseren drukt vinkt de telefoon de optie uit.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc

Zet na de reset alleen je LinkedIn erin om te kijken of dat werkt. Hopelijk werkt het dan wel.. Hoeveel accounts heb je er momenteel instaan? Het lijkt op een conflict met een ander account/app.
0 Likes
Guido3689
Explorer
Opties

Als ik een reset ga doen dan is dat wel een slimme manier om te testen. Ik vind alleen dat het zo drastisch is en dat het uiteindelijk niet alle instellingen weer hersteld.

Ik heb tot nu toe 11 accounts aan mijn telefoon gekoppeld. Denk je dat het wellicht zin heeft als ik eerst account voor account verwijder? Om te kijken of dat effect heeft.

0 Likes