Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Casten van scherminhoud naar tv

(Onderwerp aangemaakt op: 11-05-2018 07:16 PM)
5765 Weergaven
Fred_1
Student
Opties

Ik heb een S5 galaxy telefoon en een UE60JU6800 smart tv. Sinds enige tijd kan ik de scherminhoud van de S5 niet meer casten naar de tv. Wanneer ik 'Snel verbinden' van de S5 gebruik, vindt het toestel geen enkel apparaat. Dit is met het vinkje '1 webadres delen' (=default setting) aangezet. De foutcode die ik dan krijg is: 'Geen apparaten gevonden die de geselecteerde inhoud ondersteunen'.

Wanneer ik dit vinkje uitzet wordt de tv wel gevonden maar kan er nog steeds geen verbinding gemaakt worden.

Het vreemde aan de hele situatie is, dat dit wel aan de applicatie lijkt te liggen omdat ik -wanneer ik een filmpje van YouTube afspeel- dit probleemloos kan casten wanneer ik het YouTube cast-icoontje aanklik.

De tv ziet geen nieuwe updates evenmin als de S5. P.s. andere telefoons kunnen wel naar de tv casten en de tv en telefoon zitten op het zelfde netwerk.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Fred_1
Student
Opties

Update: Ik ben hier al weken mee bezig geweest en heb de oorzaak zojuist gevonden. Het lag niet aan de S5 Galaxy maar toch aan de Samsung tv, ondanks dat ik die terug gezet had naar de fabrieksinstellingen. Dat terugzetten naar de fabrieksinstellingen werkte kennelijk niet helemaal goed omdat er nog een hele lijst aanwezig was met goedgekeurde- en geweigerde apparaten. Nadat ik die handmatig helemaal leeg gemaakt heb, werkte alles weer zoals het hoorde 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Fred_1
Student
Opties

Update: Ik ben hier al weken mee bezig geweest en heb de oorzaak zojuist gevonden. Het lag niet aan de S5 Galaxy maar toch aan de Samsung tv, ondanks dat ik die terug gezet had naar de fabrieksinstellingen. Dat terugzetten naar de fabrieksinstellingen werkte kennelijk niet helemaal goed omdat er nog een hele lijst aanwezig was met goedgekeurde- en geweigerde apparaten. Nadat ik die handmatig helemaal leeg gemaakt heb, werkte alles weer zoals het hoorde 🙂