Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera werkt niet meer s7

(Onderwerp aangemaakt op: 10-02-2018 02:10 PM)
1873 Weergaven
timbeumers
First Poster
Opties

Ik heb alle aanwijzingen gevolgd, camera werkt nog steeds niet en telefoon start opnieuw op. 

- factory reset 

- safe mode

- third party apps

Niks werkt.........toestel is 4 maanden oud en heeft geen schade. Is ook niet gevallen.

0 Likes
8 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Tim,

Balen dat je camera het niet doet! Zou je de Samsung members app eens kunnen openen en een hardwaretest van je camera uitvoeren? Doet je camera het in members wel? (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.android.voc)

Ik wacht je terugkoppeling af!

kevin-sig
0 Likes
timbeumers
First Poster
Opties

Hoi Kevin, 

Ja, daar werkt het wel, in instragram ook en ik kan live via instagram. De google third party app crasht wel. 

Tim

0 Likes
timbeumers
First Poster
Opties

@kevinw  help mij aub kevin, mijn telefoon is niet goed meer

schreef:
Hoi Tim,

Balen dat je camera het niet doet! Zou je de Samsung members app eens kunnen openen en een hardwaretest van je camera uitvoeren? Doet je camera het in members wel? (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.android.voc)

Ik wacht je terugkoppeling af!

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Tim,

Zou je via de Systeeminstellingen >> Apps >> Rechtsboven de drie puntjes >> Systeemapps weergeven en vervolgens van de volgende apps onder opslag de gegevens willen wissen?

* Camera

* Camera test

* Galerij

Doet je camera het nu wel goed?

kevin-sig
0 Likes
timbeumers
First Poster
Opties

@kevinw ik heb al een factory reset gedaan, ik wil dit nog wel een keer doen wat je nu voorstelt.........maar ik  gok op een nee binnen 3 minuten.

-----------daar gaan we!

0 Likes
timbeumers
First Poster
Opties

@kevinw  nee werkt niet.   warning unknown error occured

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Ik denk dat je dan het beste via Samsung Members een foutrapport kunt verzenden. Open hiervoor zo snel mogelijk na het opstarten de camera en het krijgen van de fout de Members app, kies onderaan voor het vraagteken en tik op "feedback verzenden" >> "Foutrapporten" en "Camera". Geef een beschrijving van het probleem via de app en zorg ervoor dat onderaan "Systeemloggegevens verzenden" aangevinkt staat. Zo krijgt Samsung de technische gegevens van de fout en dan kunnen ze je beter helpen.

kevin-sig
0 Likes
timbeumers
First Poster
Opties

@kevinw het probleem is dat de telefoon automatisch restart zodra ik de melding krijg, dus dat gaat niet helpen. Wat mij wel opvalt is dat in de data in de telefoon geen map meer is die com.sec.android.gallery3d heet, daar zouden de fotos terecht moeten komen.

0 Likes