Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera van Samsung galaxy A40 stelt niet meer scherp

(Onderwerp aangemaakt op: 18-01-2020 11:21 AM)
18154 Weergaven
dionnevanool
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Een half jaar geleden heb ik een Samsung galaxy A40 gekocht, maar sinds enkele weken stelt de camera niet meer scherp.  Het betreft hier de standaard camera op de achterzijde. De selfiecamera en de groothoek camera werken wel goed.

Ik heb gegoogled naar dit probleem en een aantal zaken geprobeerd:

- Telefoon schudden

- Tegen telefoon tikken

- Instellinge van camera resetten

- Scene-optimalisatie uitschakelen

- Opstarten in veilige modus

Dit heeft allemaal niet geholpen, de camera stelt nog steeds niet scherp.

Wat kan ik nog meer proberen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groet Dionne

0 Likes
32 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Dionne,

Wat hinderlijk dat je camera niet meer scherpstelt. Zou je eens via Samsung Members >> Ondersteuning >> Interactieve controles >> Camera de camera kunnen testen. Bij deze test komt amper software kijken, dus dit help om te zien of het probleem in de camera-app zit of in de camera zelf.

Ik hoor het graag van je!

kevin-sig
0 Likes
dionnevanool
First Poster
Opties

Hoi Kevin,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het geprobeerd, ook daar stelt de camera niet scherp...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan raad ik je aan om het toestel na te laten kijken. Maak een back-up voordat je hem ter reparatie opstuurt.

Je kunt langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van onze Ophaalservice. https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/

rsz-846676
0 Likes
Meike87
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem met de camera, maar waar überhaupt vindt ik "samsung members" om de rest van de stappen te kunnen volgen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Meike87,

Je kunt de Samsung Members app downloaden via de Play Store, mocht die nog niet op je toestel staan.

rsz-846676
0 Likes
rtd72
First Poster
Opties

Hoi, heb jij inmiddels een oplossing voor je probleem en kun je dat met me delen? 

Ik heb hetzelfde met mn Galaxy A40, frustrerend....

Tnx, Rian

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

@rtd72 Is helaas een defect in de camera en zou dus gerepareerd moeten worden.

0 Likes
rtd72
First Poster
Opties

Ok, tnx voor je reactie!

0 Likes
LS77
First Poster
Opties
Wel een standaard probleem van de camera van de A40 dan, want ik heb hetzelfde. Van de ene op de andere dag stelde de camera niet meer scherp. Is het niet een fout in een update geweest dan?
0 Likes