Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bixby Voice Verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2024 04:43 PM)
1850 Weergaven
YanniekW
Explorer
Opties
Hallo,

Ik gebruik Google Assistent en heb dus geen Bixby Voice meer nodig, ik heb deze daarom ook proberen te verwijderen. Maar dat kan stom en gek genoeg niet. Ik kan Bixby Voice wel gedwongen laten stoppen of uitschakelen in de instellingen. Wat houdt dat precies in en heeft het hetzelfde effect als de app verwijderen of is er een andere manier om Bixby Voice te verwijderen?

Met vriendelijke groet,

Yanniek
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

De andere apps en onderdelen van Bixby kun je niet uitschakelen. Gedwongen stoppen zal ook niet helpen. De beste manier is om het via ADB te verwijderen. Daarvoor staat een uitgebreid tutorial in het topic wat ik eerder deelde.

Als je besluit dat te doen zou ik ook digitaal welzijn eraf gooien. Die samen met Bixby verbruikt best wel veel batterij. Zonder deze apps gaat je accu fors langer mee.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @YanniekW ,

Uitschakelen is inderdaad het beste wat je op je telefoon kunt doen. Je kunt ze niet via je telefoon verwijderen.

Je kunt alles van Bixby wel via de computer verwijderen als je dat zou willen, dit gaat via ADB, je verliest hierdoor geen garantie aangezien het niks met root te maken heeft.

Uitleg hierover staat onderaan dit topic, achter de spoiler die je kunt uitklappen.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...

0 Likes
YanniekW
Explorer
Opties
Ik heb Bixby Voice nu uitgeschakeld. Maar er zijn nog steeds apps die actief zijn en samenhangen met Bixby, (bijvoorbeeld Bixby Vision) alleen kan ik die niet uitschakelen. Wel kan ik op 'Gedwongen Stoppen' drukken. Moet ik op die knop drukken om de apps niet meer te laten werken?
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

De andere apps en onderdelen van Bixby kun je niet uitschakelen. Gedwongen stoppen zal ook niet helpen. De beste manier is om het via ADB te verwijderen. Daarvoor staat een uitgebreid tutorial in het topic wat ik eerder deelde.

Als je besluit dat te doen zou ik ook digitaal welzijn eraf gooien. Die samen met Bixby verbruikt best wel veel batterij. Zonder deze apps gaat je accu fors langer mee.

YanniekW
Explorer
Opties
Oké, dan doe ik dat. Bedankt voor het helpen!

Vriendelijke groet,

Yanniek
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Geen dank, daarvoor zijn we hier😁 Als je nog vragen hebt kan dat altijd, hier of in dat batterij topic. Er staan ook ontzettend veel tips in om de batterij langer mee te laten gaan.

Fijne avond nog!