Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beltoon van S6 gebruiken bij S23

(Onderwerp aangemaakt op: 21-02-2023 07:40 PM)
421 Weergaven
Mike BMW
Apprentice
Opties

Ik zou de beltoon, neophyte, en berichtentoon, arpeggio, van mijn S6 willen gebruiken met mijn S23, is dit mogelijk?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties
Goedemorgen,

Je zou ook de app Zedge kunnen gebruiken.

Die heeft een grote collectie met onder andere beltonen (ringtones) en berichtentonen (notification sounds).

Zoek daar naar bijvoorbeeld: Samsung S6 en luister naar de gevonden geluiden. Als je de juiste hebt gevonden, tik op downloaden en je kunt de gewenste tone instellen als ringtone of downloaden naar je media map, en kun je deze zelf handmatig kiezen in het menu waar je je ringtone instelt.

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.zedge.android

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Mike BMW
Apprentice
Opties

Bedankt Patrick en Mollie.

Interessant voorstel en site maar de ringtone staat er nergens bij.

Heb nu vernomen dat als je gsm is aangesloten op de pc je een map kan vinden met ringtones maar deze van mij  is leeg.

Heb dan met de verkenner een zoekactie gedaan in de gsm en beide tones werd gevonden, mijn partner zal tevreden zijn.

Een mens leert toch altijd bij.

Nogmaals bedankt

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit is mogelijk. Stap 1 is om op Youtube te gaan zoeken naar de berichtentoon en ringtone. Stap 2 is om bijvoorbeeld met een app genaamd tubemate deze Youtube video's te downloaden.
Stap 3 zou zijn om deze bestanden te converteren naar een ander type audio bijvoorbeeld .aac moet even kijken welke het ook alweer precies is. En daarna de bestanden kopieren naar de map ringtones. Hierna kun je ze gebruiken via het menu waar je ze kunt instellen.

Bij de S23 is er een goede mogelijkheid dat je ze niet hoeft te converteren. Ik zie sommige van mijn audio files tussen de lijst staan om te kiezen als ringtone.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties
Goedemorgen,

Je zou ook de app Zedge kunnen gebruiken.

Die heeft een grote collectie met onder andere beltonen (ringtones) en berichtentonen (notification sounds).

Zoek daar naar bijvoorbeeld: Samsung S6 en luister naar de gevonden geluiden. Als je de juiste hebt gevonden, tik op downloaden en je kunt de gewenste tone instellen als ringtone of downloaden naar je media map, en kun je deze zelf handmatig kiezen in het menu waar je je ringtone instelt.

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.zedge.android

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is inderdaad ook een optie ja, goeie tip mollie 👍 Zedge is altijd een aanrader.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Mike BMW
Apprentice
Opties

Bedankt Patrick en Mollie.

Interessant voorstel en site maar de ringtone staat er nergens bij.

Heb nu vernomen dat als je gsm is aangesloten op de pc je een map kan vinden met ringtones maar deze van mij  is leeg.

Heb dan met de verkenner een zoekactie gedaan in de gsm en beide tones werd gevonden, mijn partner zal tevreden zijn.

Een mens leert toch altijd bij.

Nogmaals bedankt