Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij S6 snel leeg.

(Onderwerp aangemaakt op: 10-09-2017 01:09 PM)
19881 Weergaven
René7
First Poster
Opties

Mij S6 is nu bij  18 maanden en de batterie is echt rasend senl leeg. Alle apps staan op uit of spaarstand. Verders alle mogelijk instelling gedaan om Energie te besparen. Maar hellaas kom ik de dag niet meer door zonder opladen. Ben  ook geen groot verbruiker als van app ed. en/of andere media. Zijn er nog tip of tricks voor en beter batterij behoud? Enkel advies gehad om batterij te vervangen. Wie weet wat dit ongeveer kost via Samsung Service? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hey René!

Hier staan een paar handige tips om je batterijverbruik te verbeteren: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Batterij-van-je-tablet-of-smartphone-snel-leeg....

Als dat nou niet helpt, kan het inderdaad zo zijn dat het aan de batterij zelf ligt. Ik kan je dan aanraden langs een servicepunt te gaan. Omdat je toestel nog jonger dan 24 maanden is, kan het zijn dat het onder de fabrieksgarantie valt. Dat kan het best beoordeeld worden bij een servicepunt.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hey René!

Hier staan een paar handige tips om je batterijverbruik te verbeteren: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Batterij-van-je-tablet-of-smartphone-snel-leeg....

Als dat nou niet helpt, kan het inderdaad zo zijn dat het aan de batterij zelf ligt. Ik kan je dan aanraden langs een servicepunt te gaan. Omdat je toestel nog jonger dan 24 maanden is, kan het zijn dat het onder de fabrieksgarantie valt. Dat kan het best beoordeeld worden bij een servicepunt.

kevin-sig
0 Likes
riccointruder
Apprentice
Opties

Ik ben net op de Engelstalige topic van Samsung gaan zoeken en daar vond ik onderstaande oplossing.
Je moet wel ff goed opletten wat je doet maar ik heb inderdaad de cachepartitie gewist en het lijkt er op dat dit gaat helpen. Als ik nu de telefoon achter de lader doe op snel laden dan is er binnen 5 minuten al 20% geladen terwijl dit hiervoor echt heel lang duurde. Het lijkt er op dat er iets op de achtergrond beef draaien wat nu afgesloten is.
DIT ZIJN DE STAPPEN DIE IK HEB GEVOLGD.

1. Schakel het apparaat uit.
    2. Houd de volgende drie knoppen tegelijkertijd ingedrukt: toets volume omhoog, starttoets en aan / uit-toets.
    3. Wanneer de telefoon trilt (aan gaat), laat u de aan / uit-toets los, maar blijft u de toets Volume omhoog en de toets Home ingedrukt houden.
    4. Laat het volume van het Android-systeemherstelscherm verschijnen door de toetsen Volume omhoog en Start los te laten.
    5. Druk op de toets Volume omlaag om 'cache-partitie wissen' te markeren.
    6. Druk op de Aan / Uit-toets om te selecteren.
    7. Wanneer de wis-cachepartitie voltooid is, wordt 'Systeem opnieuw opstarten' gemarkeerd.
    8. Druk op de aan / uit-toets om het apparaat opnieuw te starten.
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Fijn dat je een oplossing hebt gevonden @riccointruder, dank voor je bericht!

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
riccointruder
Apprentice
Opties

Cache partitie gewist wat leek te helpen maar de volgende dag hetzelfde probleem weer. Batterij heb ik ook al vervangen door een originele nieuwe samsung batterij en het toestel ook al eens  gereset naar fabrieksinstellingen. Niets helpt.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @riccointruder, ik heb net gereageerd onder het andere topic.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Yetithebouncer
First Poster
Opties

De accu van mijn S6 loopt sinds de laatste update snel leeg, ik moet nu mijn toestel minimaal 2x keer per dag opladen, waarbij deze voor de update meer dan een volledige werkdag meeging. Eerst dacht ik dat het aan een aantal nieuwe apps lag;

• deinstallatie van de apps, lost niets op
  • toen cash geleegd, geen oplossing
  • toen factory reset, geen oplossing

Ik wilde bijna een nieuwe accu erin laten zetten toen ik alle problemen van de S6 zag met de laatste update irt tot de batterij.

Samsung fix dit!! en wel snel aub.

SM-G920F / Android 7.0

Baseband versie: G920FXXU5ERA5

Build: NRD90M.G920FXXU5ERB1