Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Android update probleem airpods volume

(Onderwerp aangemaakt op: 03-02-2020 12:43 AM)
2004 Weergaven
HarveyBesman
Apprentice
Opties

Na de laatste android update heb ik een probleem met mijn apple airpods.

Telkens als er een nieuw bestand wordt afgespeeld gaat de volume automatisch weer verschrikkelijk luid!! Super irritant.

Dan druk je 1x op de volume knop en dan schiet ie weer automatisch terug naar het juiste volume wat eerder stond ingesteld.

Door dit gedoe is het hele genot van mijn airpods verpest. Wat een klote update!!!!!

0 Likes

6 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @HarveyBesman,

Welkom op de Community.

Met welk toestel heb je jouw Airpods verbonden? En het gaat over de Apple Airpods, right?

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Harveybesman1
Apprentice
Opties
Ik gebruik de samsung s9+ en het gaat over de orginele apple airpods 2.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties
0 Likes
Oplossing
HarveyBesman
Apprentice
Opties

Ik heb dit even gestest in de veilige modus en het probleem blijft hetzelfde. Ik merk dat het gebeurd zodra er een stilte valt van 2 a 3 seconden. Dan schiet het volume bij afspelen van de volgende content weer voluit omhoog. Maar zolang je videos of audio achter elkaar door blijft spelen is er niets aan de hand. Wat me ook is opgevallen. Soms heb ik 1 oortje in en wanneer je besluit om het 2e oortje ook te gebruiken dan zou het synchroom moeten lopen. Dat gebeurd nu na die update ook niet meer!

0 Likes
Oplossing
HarveyBesman
Apprentice
Opties
Ik heb ook even een andere bluetooth headset geprobeerd van JBL en een simpele bluetooth speaker. Maar dat werkt nog steeds prima. De issues zijn er alleen wanneer ik die apple airpods connect.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Is er een manier om de Airpods te resetten? Je kunt in ieder geval proberen om de Bluetooth verbinding te wissen uit je telefoon en het nog eens te proberen.

Het resetten van de netwerkinstellingen wil ook nog wel eens helpen. Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676

0 Likes
16 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @HarveyBesman,

Welkom op de Community.

Met welk toestel heb je jouw Airpods verbonden? En het gaat over de Apple Airpods, right?

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Harveybesman1
Apprentice
Opties
Ik gebruik de samsung s9+ en het gaat over de orginele apple airpods 2.
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Ervaar je dit ook in de Veilige Modus

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
HarveyBesman
Apprentice
Opties

Ik heb dit even gestest in de veilige modus en het probleem blijft hetzelfde. Ik merk dat het gebeurd zodra er een stilte valt van 2 a 3 seconden. Dan schiet het volume bij afspelen van de volgende content weer voluit omhoog. Maar zolang je videos of audio achter elkaar door blijft spelen is er niets aan de hand. Wat me ook is opgevallen. Soms heb ik 1 oortje in en wanneer je besluit om het 2e oortje ook te gebruiken dan zou het synchroom moeten lopen. Dat gebeurd nu na die update ook niet meer!

0 Likes
Oplossing
HarveyBesman
Apprentice
Opties
Ik heb ook even een andere bluetooth headset geprobeerd van JBL en een simpele bluetooth speaker. Maar dat werkt nog steeds prima. De issues zijn er alleen wanneer ik die apple airpods connect.
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Is er een manier om de Airpods te resetten? Je kunt in ieder geval proberen om de Bluetooth verbinding te wissen uit je telefoon en het nog eens te proberen.

Het resetten van de netwerkinstellingen wil ook nog wel eens helpen. Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
corne010
Apprentice
Opties
bij werkt het na het resetten nog steeds niet
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @corne010,

Gaat het bij jou ook om de Airpods? En met welk toestel heb je ze verbonden?

rsz-846676
0 Likes
corne010
Apprentice
Opties
ik heb ook een samsung galaxy s9+ en het gaat hierbij inderdaad ook om de airpods 2 ik had hiervan voor de nieuwe update nooit last van heb de airpods op een oudere telefoon van mij geprobeerd de samsung galaxy s6 edge en daarop doen ze het wel zoals het hoort dus ben benieuwd hoe ik dit nu kan oplossen
0 Likes