Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Always On Display i.c.m. Clear View Standing Cover

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2017 02:50 AM)
7638 Weergaven
galaxy321
Pioneer
Opties

Hey!

Zoals de titel doet vermoeden wilde ik het een en ander kwijt over Always On Display i.c.m. de Clear View Standing Cover :robothappy:

Allereerst bedankt!

Waarvoor?

Tot een kleine poos geleden bleef de Always On Display maar slechts een paar seconden aan wanneer je de cover gesloten had; als je de toestel in je broekzak had en je wilde de tijd weten, moest je - na het uit je zak halen van het toestel :robottongue: - op een knop drukken om het scherm te laten ontwaken. Of het klepje (een klein beetje) openen. Bijzonder onhandig :robotembarrassed:

Nu is dit probleem aan de hand van een update verholpen; Always On Display blijft nu permanent aan, ook als de klep gesloten is!

Dus bedankt voor het relatief snel oplossen van dit probleem!

Alhoewel ik dit probleem op een andere platform had aangekaart bij Samsung, kan ik helaas niet met de eer strijken. Gelukkig waren er anderen die dit ook ter sprake brachten!

Spoiler

Nu is er helaas toch nog een kleine tekortkoming; meldingen in de vorm van iconen op het Always on Display zijn uitgeschakeld wanneer de cover gesloten is. Wanneer de cover open is en het scherm uitgeschakeld i.cm. AOD, zie je de iconen (van bijvoorbeeld WhatsApp) waarop je kan dubbelklikken wel. Maar als de cover gesloten is, zie je de iconen niet. En bij een nieuwe melding komen ze ook niet tevoorschijn. Wel zie je de iconen tijdelijk als je, bij een gesloten cover, op de vergrendelknop (of Bixby-knop) drukt.

(Met een gesloten cover zijn er in principe twee soorten Always On Displays; een tijdelijke die wel de iconen laat zien, en een permanente die niet de iconen laat zien)

Wellicht was hier de achterliggende gedachte dat je de cover hoe dan ook moet openen om het bericht te zien, maar alsnog is het handig om op voorhand te zien wat voor meldingen je hebt! Het kon volgens mij geen kwaad om dit aan te kaarten :robotvery-happy:

Groet

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @djubitana,

We hadden hier terugkoppeling over gekregen en de ontwikkelaars kunnen het jammer genoeg niet coderen in het toestel.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Klinkt goed! 

Zoals je weet, heb ik je suggestie al doorgezet naar het Research & Development team. 

Zou inderdaad tof zijn als het binnenkort op de S8 te vinden is. 

rsz-846676
0 Likes
djubitana
First Poster
Opties

Beste, 

Tot heden weinig verschil gemerkt. We zijn inmiddels een jaar verder en er is nog steeds geen oplossing wat betreft de meldingspictogrammen i.c.m. de Clear View cover. 

Super vervelend als je wel je led lampje ziet knipperen, maar niet op voorhand kan zien wat voor meldingen er zijn ontvangen. 

Vorig jaar is deze melding doorgezet naar de afdeling "Research & Development". Wellicht een optie om dit nogmaals te proberen?

Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @djubitana,

We hadden hier terugkoppeling over gekregen en de ontwikkelaars kunnen het jammer genoeg niet coderen in het toestel.

rsz-846676
0 Likes
marcelW1
Journeyman
Opties

Hi,

Helaas is bij mij het scherm weer volledig donker sinds de security update van mei 2019... Always On Display gaat nu ineens weer uit zodra ik de clear view cover dicht doe. Ik zag een instelling om de AOD uit te zetten als de clear view cover dicht is, maar deze instelling staat uit...

Groeten,

Marcel.

Challenger10
First Poster
Opties

Bij mij hetzelfde probleem na de laatste update. Net een nieuwe cover besteld!!😥

Wie weet een oplossing?

Gr, Martin. 

WillemK1
Journeyman
Opties

Ik heb ook net een nieuwe cover gekocht maar idd geen AOD als de cover dicht is.

Gr. Will.

0 Likes
WillemK1
Journeyman
Opties

Zojuist weer een software update gehad en het werkt weer!!!!

marcelW1
Journeyman
Opties

Bij mij werkt ie ook weer na die update en een extra herstart.

0 Likes