op 15-03-2017 09:20 AM - laatst bewerkt op 21-03-2019 05:57 PM door RobertS
Ik kan mijn alarmtoon niet veranderen in de S7 Klok app. Standaard staat deze op Morning Flower. Als ik daar op klik opent File Commander en geen lijst met andere (ring)tones. Ik kan wel kiezen uit Muziek en dan een MP3 aanklikken, maar de tone blijft vervolgens op Morning Flower staan. Help!
Opgelost! Ga naar oplossing.
15-03-2017 10:27 AM - bewerkt 15-03-2017 10:28 AM
Hoi Suus,
Waarschijnlijk opent hij File Commander, omdat je hem ooit als standaardapp hebt ingesteld. Dit kun je oplossen via Instellingen --> Applicaties --> (Alleen op lagere Android-versies: Applicatiebeheer) --> File Commander --> Instellen als standaard --> Standaardinstellingen wissen. Nu kun je voor je wekker kiezen uit een lijstje met standaardtonen, of kiezen voor een geluidsbestand op je telefoon. Voor dat laatste, dubbelklik op 'Geluid selecteren' wanneer er wordt gevraagd met welke app je de actie wilt voltooien.
Laat je nog weten of het is gelukt? Succes!
15-03-2017 10:27 AM - bewerkt 15-03-2017 10:28 AM
Hoi Suus,
Waarschijnlijk opent hij File Commander, omdat je hem ooit als standaardapp hebt ingesteld. Dit kun je oplossen via Instellingen --> Applicaties --> (Alleen op lagere Android-versies: Applicatiebeheer) --> File Commander --> Instellen als standaard --> Standaardinstellingen wissen. Nu kun je voor je wekker kiezen uit een lijstje met standaardtonen, of kiezen voor een geluidsbestand op je telefoon. Voor dat laatste, dubbelklik op 'Geluid selecteren' wanneer er wordt gevraagd met welke app je de actie wilt voltooien.
Laat je nog weten of het is gelukt? Succes!
op 15-03-2017 10:50 AM
Top! Het is gelukt. dank voor de snelle reactie!
op 15-03-2017 10:59 AM