Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Alarm toon

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2017 09:20 AM)
7674 Weergaven
Suus
First Poster
Opties

Ik kan mijn alarmtoon niet veranderen in de S7 Klok app. Standaard staat deze op Morning Flower. Als ik daar op klik opent File Commander en geen lijst met andere (ring)tones. Ik kan wel kiezen uit Muziek en dan een MP3 aanklikken, maar de tone blijft vervolgens op Morning Flower staan. Help!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Suus,

Waarschijnlijk opent hij File Commander, omdat je hem ooit als standaardapp hebt ingesteld. Dit kun je oplossen via Instellingen --> Applicaties --> (Alleen op lagere Android-versies: Applicatiebeheer) --> File Commander --> Instellen als standaard --> Standaardinstellingen wissen. Nu kun je voor je wekker kiezen uit een lijstje met standaardtonen, of kiezen voor een geluidsbestand op je telefoon. Voor dat laatste, dubbelklik op 'Geluid selecteren' wanneer er wordt gevraagd met welke app je de actie wilt voltooien.

Laat je nog weten of het is gelukt? Succes!

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Suus,

Waarschijnlijk opent hij File Commander, omdat je hem ooit als standaardapp hebt ingesteld. Dit kun je oplossen via Instellingen --> Applicaties --> (Alleen op lagere Android-versies: Applicatiebeheer) --> File Commander --> Instellen als standaard --> Standaardinstellingen wissen. Nu kun je voor je wekker kiezen uit een lijstje met standaardtonen, of kiezen voor een geluidsbestand op je telefoon. Voor dat laatste, dubbelklik op 'Geluid selecteren' wanneer er wordt gevraagd met welke app je de actie wilt voltooien.

Laat je nog weten of het is gelukt? Succes!

kevin-sig
0 Likes
Suus
First Poster
Opties

Top! Het is gelukt. dank voor de snelle reactie!

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Fijn om te horen dat het gelukt is 🎉

kevin-sig
0 Likes