op 15-03-2017 09:12 AM
Vanmorgen niet wakker geworden van mijn wekker (app: Omniclock). In notification bar stond 'alarm gemist'. Omdat het volume van de wekker app behoorlijk hard staat en ook nog eens toeneemt, vermoed ik dat de wekker wel is afgegaan, maar zonder geluid. iemand een idee hoe dit kan? Instellingen: niet storen, media volume hoog.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-03-2017 10:36 AM
Als je niet storen ingedrukt houdt, kom je bij de instellingen van de modus. Staat daar onder 'Uitzonderingen toestaan' 'Alleen alarmen' of 'Aangepast'? En indien aangepast is geselecteerd, staat daaronder alarmen dan aan? In dat geval is de modus goed ingesteld om alarmen af te laten gaan. Als hij echter ingesteld staat op 'Geen uitzonderingen' worden alarmen ook niet afgespeeld.
Als de modus goed is ingesteld, ligt het aan de app. Ik raad je in dat geval aan om een andere wekker te gebruiken tot de fouten in de app die je gebruikt zijn opgelost.
op 15-03-2017 10:36 AM
Als je niet storen ingedrukt houdt, kom je bij de instellingen van de modus. Staat daar onder 'Uitzonderingen toestaan' 'Alleen alarmen' of 'Aangepast'? En indien aangepast is geselecteerd, staat daaronder alarmen dan aan? In dat geval is de modus goed ingesteld om alarmen af te laten gaan. Als hij echter ingesteld staat op 'Geen uitzonderingen' worden alarmen ook niet afgespeeld.
Als de modus goed is ingesteld, ligt het aan de app. Ik raad je in dat geval aan om een andere wekker te gebruiken tot de fouten in de app die je gebruikt zijn opgelost.
op 15-03-2017 10:51 AM
De niet storen instellingen staat allemaal. Helaas zal het dan aan de app liggen.
Bedankt voor de snelle reactie.