Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A70 aansluiten op computer

(Onderwerp aangemaakt op: 29-09-2019 10:23 AM)
2541 Weergaven
Henkie100
First Poster
Opties

Ik wil muziek van mijn computer overzetten naar Samsung A70
Die heeft type C usb. Mijn computer de traditionele usb poort.

Wat heb ik nodig om dit te kunnen koppelen. Heb al gezocht, maar ben niet zeker wat werkt en ik moet hebben.

De adapters die ik vind, lijken niet de juiste te zijn. iemand merk, type, wat werkt?

0 Likes
5 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

@Henkie100 Je zou door middel van de meegeleverde kabel kunnen koppelen. Je stopt de USB-C in je toestel en de andere kant in jouw computer. Hierna zou de pc 't toestel moeten herkennen. Begrijp ik goed dat dit niet willen lukken?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Asheley
First Poster
Opties

Hallo,

Ik kan de kabel niet aansluiten op een poort in mijn PC. Kan ik hiervoor iets anders aanschaffen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Asheley,

Je bedoelt dat je geen USB C aansluiting hebt op jouw PC? Je kunt kijken naar een andere kabel, met een USB uiteinde, deze kun je dan vervolgens in je toestel en in de PC pluggen.

Wat wil je er precies mee doen? Wellicht dat het ook op een andere manier mogelijk is.

rsz-846676
0 Likes
Voeghtje
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb ook een A70 en in de doos zit een usb-c naar usb-c kabel, om dit compatibel te maken met een pc/laptop waar geen usb-c poort op aanwezig is dient u een usb-a naar usb-c kabel aan te schaffen. Controleer wel zeker voor je de kabel koopt dat het niet enkel om op te laden is maar ook voor data. Sommige goedkopere modellen van kabels kan je enkel mee opladen. 

0 Likes
Soniakriegels18
Student
Opties

Je kan ook airweb gebruiken.

web.airmore.com

je gsm de vode scannen, en alles volgt van zelf

0 Likes