Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

a3 aan level box slim

(Onderwerp aangemaakt op: 28-06-2017 02:11 PM)
1306 Weergaven
ari
First Poster
Opties

Geachte Dames/Heren

Dank voor het zenden van een levelbox slim nav mijn aankoop A3 telefoon.

Maar...

Als ik radio wil luisteren met de box via bluetooth op mijn telefoon dan werkt dat niet.

Als ik mijn telefoon wil opladen via de box dan past het snoertje niet.

Dat vind ik allemaal niet zo slim .

Of doe ik iets verkeerd???

Ari

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Rob2357,

er zit een adapter bijgeleverd bij jouw A3 2017. Deze kun je gebruiken om hem om te zetten naar een USB - Type C.

Er zitten 2 kabels bij. Eentje om de box op te laden, de andere kabel is om de box als powerbank te gebruiken. 

IMG-20170626-WA0030.jpgIMAG_GetCustomImage.png

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Talí
Helping Hand
Opties
Hi Ari,

De kabel die standaard bij je toestel komt werkt inderdaad niet hiermee, je moet de meegeleverde micro naar micro usb kabel gebruiken (klein naar klein) die bij de slim box is geleverd.

Wat betreft de radio, als het alleen bij deze app gebeurd en niet bij het normaal afspelen van muziek/youtube dan ligt het aan de radio app zelf probeer deze opnieuw te instaleren.

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Ari, heb je het advies van TalihK gelezen? Deze adapter zit bij de telefoon, niet bij de speaker, vandaar dat het mischien even zoeken is.  

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Kleijn,

dat is vreemd! Zou je voor mij nog kunnen proberen het toestel in de veilige modus te starten, en kijken hoe het dan gaat? Als dit niets uithaalt, zou ik hem retourneren door middel van de stappen die op de bijgeleverde bon staan, die tevens als garantie geldt.

Ik hoor het graag.

rsz-846676
0 Likes
Rob2357
First Poster
Opties

Bijgeleverde slim box kabeltjes passen ook niet op Samsung Galaxy A 5 -2017. Ook niet andersom, kabeltje telefoon op lev box. Kabeltjes passen ook bijv. niet op een oudere samsung S4. M.a.w wat zijn we aan het doen. 

Mvg.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Rob2357,

er zit een adapter bijgeleverd bij jouw A3 2017. Deze kun je gebruiken om hem om te zetten naar een USB - Type C.

Er zitten 2 kabels bij. Eentje om de box op te laden, de andere kabel is om de box als powerbank te gebruiken. 

IMG-20170626-WA0030.jpgIMAG_GetCustomImage.png

rsz-846676
0 Likes