Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

24,95 Betaald voor ophaalservice express maar er is niks opgehaald.

(Onderwerp aangemaakt op: 15-07-2020 12:10 AM)
393 Weergaven
Ray1987
Apprentice
Opties

Vanmorgen heb ik besloten mijn telefoon op te sturen omdat hij niet meer op te laden is ( alleen draadloos ) het gaat hier om een Galaxy s10. Ik wil snel geholpen worden dus ben bereid om de 24,95 te betalen die ze vragen voor  Ophaalservice Express. Alles ingevuld en vervolgens 2 uur moeten wachten op een bevestiging. Maar prima het was binnen gekomen, Ze komen tussen 18:00 en 22:00 mijn telefoon halen. beetje laat want ik moet morgen om 05:00 uit me bed. 

het is 22:00 en via de track en trace is te zien dat de chauffeur in Tilburg is. Hij moet naar Zeeuws-vlaanderen. Ook is de tijd veranderd naar 23:00 t/m 0:28. In mijn ogen is dan mijn 24,95 al diefstal. Dat de chauffeur problemen ondervindt onderweg prima. Maar ik verwacht nu netjes mijn geld terug. Vervolgens kijk ik nu iedere 10 minuten even. En ik zie dat de chauffeur rustig aan richting Rotterdam rijdt. rond 23:00 krijg ik een mail dat ik niet thuis was op het moment dat de Chauffeur aan de deur stond. En dat was het moment voor mij dat ik ontplofte. 

Ik heb een hele avond netjes op de bank gezeten met mijn vrouw en zitten klagen dat ik 0:28 wel erg laat vind als je om 05:00 uit je bed moet. 

Samsung je kan dit niet verkopen aan je klanten. het internet staat vol met klachten over Dynalogic en Dynafix. Waarom schaden jullie je naam zo hard. 

Nu heb ik een nieuwe afspraak moeten maken bij Dynalogic en verwacht ik dat ze zeggen. Nee meneer u krijgt u geld niet terug want u was niet thuis. Als dit gebeurd zet ik er uiteraard gelijk rechtsbijstand op want als ik zie hoelang Saskia al op haar telefoontje wacht ga ik passen hiervoor. Ik wil mijn centen terug en hoop heel snel mijn telefoon te kunnen laten repareren. ik vindt het doodeng om hem met Dynafix mee te geven omdat hij volgens mij 63% van de gevallen kapotter terug komt dan dat hij al was.

Graag reactie. 

3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik vraag me af hoeveel klachten Samsung nodig heeft voordat ze stoppen met zaken doen met dat dyna zooitje.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
77Qweeny99
Pioneer
Opties
Dat vraag ik mij ook af , Daarom geef ik SamSung service ,ook geen verwijt.
Maar Dynalogic, Samsung gaat op hun bevindingen af.
Daarom bewaar je reperatie bonnen . En IRA nummers goed. Nu word er niet alleen over hun beklaagt, sinds de corona veel kwijtraakte kwijtgeraakte goederen en fraude. Rechtsbijstand heeft geen zin, aangifte doen en dan met dat rechtsbijstand.
anders is dit een lang traject.
succes met alles.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Ray1987,

Dat is niet zo netjes. Heb je voor mij een reparatienummer? Dan kijk ik het graag voor je na.

rsz-846676
0 Likes