Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Witte balk onderkant scherm na val

(Onderwerp aangemaakt op: 05-05-2019 03:29 PM)
8911 Weergaven
supahdave
First Poster
Opties

Recentelijk is mijn telefoon gevallen en na een paar dagen kwam een witte balk aan de onderkant van mijn telefoon.

de funtionaliteit is nog steeds goed, alleen kan ik niet zien wat er onder de witte balk zit. 

Heeft iemand anders hier ook last van na de telefoon te laten vallen? en wat zou ik kunnen doen om dit te verhelpen?

( heb al een soft reset gedaan en in safe mode opgestart om te kijken als dat werkte)

Alle hulp is welkom.

0 Likes
7 Antwoorden
supahdave
First Poster
Opties

IMG-20190504-WA0002.jpg

Hier zijn twee foto's van hoe de balk eruit ziet. Soms bij het scrollen gaan de balk flikkeren en soms gaat die heel even weg, maar blijft aan de bovenkant nog een streep te zien.
IMG-20190504-WA0001.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @supahdave

Wat zonde! 

Het enige wat hiervoor zal helpen is een reparatie. Hier komen kosten bij kijken, omdat het toestel is gevallen. Je kunt hem via onze Ophaalservice aanmelden of langs een servicepunt van ons gaan. 

rsz-846676
0 Likes
Brandtair
Pioneer
Opties

Lijkt hardware gerelateerd idd dus klaar voor reparatie. Dit is wel het duurste onderdeel van het apparaat dus als je een inboedelverzekering hebt valt het mogelijk daaronder mocht het geen garantie ding zijn(die kans is er altijd hoe klein dan ook).

0 Likes
Daniel2006
First Poster
Opties

Bij mij gaan de problemen nog iets verder, mijn hele toetsenbord zit er onder, en bij opstarten krijg ik een heel lang black screen. Er zit wel een beste ster in mijn scherm

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dan wordt het een reparatie, Daniel2006.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Kesiax
First Poster
Opties

Hoeveel is de kost bij het repareren van u gsm als hij een witte balk heeft na een val en hoelang ben je hem dan kwijt? 

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Hey @Kesiax Dit is van een afstand lastig te beoordelen. Je kunt hiervoor het beste langsgaan bij een servicelocatie: https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/

---------
Signature-S21-2
0 Likes