Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi probleem?

(Onderwerp aangemaakt op: 27-02-2019 10:48 AM)
2053 Weergaven
LucP
Apprentice
Opties

In de notificatiebalk van mijn S9, blijven de op en neer pijltjes naast het wifi-symbool steeds op en neer gaan. Is dit normaal? Ik heb ook de indruk dat wifi ontvangst beter kan.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Heb je in de instellingen van je router de 2.4GHz-band en de 5GHz-band gescheiden? Dit is wel aan te raden. Je kunt in de instellingen van je router de band waar 5GHz bij staat een andere naam (SSID) geven (bijvoorbeeld door "5G" toe te voegen aan de naam). Op die manier blijven al je apparaten wel verbonden met het, en hoef je alleen op apparaten die de 5GHz band ondersteunen opnieuw in te loggen. Dit lost de meeste netwerkproblemen op. 

Hoe je dit precies doet verschilt per router. Je provider kan je hier eventueel ook bij helpen.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
LucP
Apprentice
Opties
Opgelost, de provider deed een recet van de router. Werkt goed nu!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hi @LucP,

Dat is normaal. Dat betekent dat er gegevens verzonden (omhoog) en ontvangen (omlaag) worden.

kevin-sig
0 Likes
LucP
Apprentice
Opties

Bedankt voor het bericht. Maar ik krijg ook zeer veel de melding dat er mogelijk geen verbinding is. De sterkte van het WiFi signaal is wel goed in mijn woning,  maar toch regelmatig dit bericht. 

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Heb je in de instellingen van je router de 2.4GHz-band en de 5GHz-band gescheiden? Dit is wel aan te raden. Je kunt in de instellingen van je router de band waar 5GHz bij staat een andere naam (SSID) geven (bijvoorbeeld door "5G" toe te voegen aan de naam). Op die manier blijven al je apparaten wel verbonden met het, en hoef je alleen op apparaten die de 5GHz band ondersteunen opnieuw in te loggen. Dit lost de meeste netwerkproblemen op. 

Hoe je dit precies doet verschilt per router. Je provider kan je hier eventueel ook bij helpen.

kevin-sig
Oplossing
LucP
Apprentice
Opties
Opgelost, de provider deed een recet van de router. Werkt goed nu!