Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp meldingen op Galaxy S10

(Onderwerp aangemaakt op: 02-05-2019 10:36 AM)
5413 Weergaven
EdeJ
First Poster
Opties

Ik ben overgestapt na jaren Iphone gebruik naar de Galaxy S10. Het is natuurlijk wel weer even wennen maar tot nu toe bevalt het meeste me goed. Ik ben alleen ontzettend aan het worstelen met de manier waarop de telefoon meldingen weergeeft waarbij ik de meeste moeite heb met whatsapp.

Van de Iphone ben ik gewend dat ik, ongeacht of het scherm vergrendeld of aan stond, een strook in beeld kreeg met daarin de naam van de verzender van het bericht maar niet een voorvertoning van de inhoud.

Nu ben ik op de S10 ook opzoek naar een dergelijke instelling maar ik begrijp de keuzes in het menu meldingen niet zo goed. Spelenderwijs krijg ik ook niet echt een duidelijk antwoord dus ik hoop dat ervaren gebruikers kunnen helpen.

Ik zoek dus de volgende hopelijk bestaande instelling:

Een korte voorvertoning van het appje op zowel AoD als wanneer het scherm aan is boven in beeld maar geen jumbo pop up waarin je meteen een antwoord kan terugtikken. Het liefste zonder de inhoud van het bericht te tonen maar geloof niet dat dat een optie is. Althans ik kan hem niet vinden. 

ik werk niet met gezichtsherkenning. Alleen met vingerafdruk. 

P.S. Kan iemand mij verder uitleggen wat het verschil is tussen de meldingen instelling in Whatsapp zelf en via instellingen>Meldingen.  Overruled het een het ander? 

P.S.2 Ik heb hier al gezocht naar relevante topics en ik kwam er een tegen maar daar is geen oplossing uitgekomen. 

0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
misschien heb je hier wat aan:
https://play.google.com/store/apps/details?id=de.nullgrad.glimpse&hl=nl

lijkt iphone gebruikers die overgestapt zijn veel te helpen!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Hi EdeJ! Laat je ons weten of je eruit bent gekomen?

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Rutje
Apprentice
Opties

Ik heb hetzelfde probleem ... ook na jaren Iphone overgestapt naar Samsung s10 plus !

Waar ik bij de  iphone op mijn vergrendelingsscherm een “strook” van whatsapp bericht te zien kreeg, krijg ik dit

bij de samsung niet klaar ...

ik heb vanalles geprobeerd .. doch zonder resultaat ? Wie kan helpen ? 

Alvast bedankt !

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Rutje,

Kun je ter illustratie een screenshot meesturen van zo'n melding?

rsz-846676
0 Likes
Rutje
Apprentice
Opties

Beste Bruce,

Van wat zou je graag een screenshot hebben ? Instellingen van mijn telefoon ?

Groetjes

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ah, ik zie in een ander topic dat het inmiddels is gelukt! Mocht je nog vragen hebben, let me know.

rsz-846676
0 Likes
Stubje
First Poster
Opties

Hallo

ik ben opzoek naar de oplossing. Zie dat hij gevonden is, maar zonder uitleg :-). Ook ik ben over gestapt van iphone naar samsung s10e. 

Wat ik zoek voor whatsapp: zodra appje binnenkomt het oplichten van scherm met daarin preview van het appje (mag icm edge). Op vergrendelscherm preview krijgen van appje, zonder dat hij als “gelezen” bij de verzender komt te staan.

nu krijg ik zo’n monsterlijk grote pop up (nou ja oke). Als ik 1 appje heb en klik de melding weg, dan krijgt hij direct 2 blauwe vinkjes. Als er meer appjes staan, dan kan ik de pop up wel wegklikken zonder dat hij bij de verzender 2 blauwe vinkjes geeft. 

Hoop dat iemand kan helpen!

groeten Marit

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Hoi Marit! Wat leuk dat je bent overgestapt op de S10e 😁 Ga eens naar Systeem Instellingen > Display > Edge Screen > Edge Lighting > 'Altijd' aanzetten. En kun je mij een screenshot sturen van wat je te zien krijgt onder Systeem Instellingen > Display > Vergrendelscherm? 

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Dolf3
First Poster
Opties

Ik heb sinds zaterdag de S 10 overgestapt van iPhone! Als ik mijn telefoon 30 minuten niet gebruik krijg ik geen meldingen binnen van Whatsapp. Alles geprobeerd maar geen oplossing. Wie kan mij helpen

0 Likes