Chiudi

What are you looking for?

annulla
Visualizzazione dei risultati per 
Cerca invece 
Intendevi dire: 

Whatsapp foto's niet meer in gallerij

(Argomento creato il giorno: 16-05-2022 08:24 AM)
13266 Visualizzazioni
Frahfrah
Apprentice
Opzioni

Sinds kort is het mapje "Whatsapp foto's" en "Whatsapp videos" zomaar uit mijn galerij verdwenen. De foto's en video's zijn wel nog ergens opgeslagen want ik kan deze bestanden wel openen in whatsapp zelf. Dus het geeft niet aan dat ze volledig verwijderd zijn. Alleen.. ik krijg het maar niet terug te zien in mijn galerij. (Ook als ik in galerij niet de optie "albums" maar "recent" aantik, komen deze foto's niet bovenaan te staan als iemand mij net iets gestuurd heeft.) Waar ligt dit aan?

19 Risposte
Se7n
Hotshot
Opzioni
Is een instelling in whatsapp zelf. Kan je voor iedere persoon apart instellen. Bovenaan op de persoon klikken en dan zie je de instellingen. Mediazichtbaarheid.
0 Likes
Frahfrah
Apprentice
Opzioni
Dat heb ik geprobeerd, maar kan het alsnog niet terugvinden in mijn galerij.
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opzioni
Dat is normaal. Eerst op opslaan klikken bij de foto. Staan niet standaard in de galerij.
0 Likes
Frahfrah
Apprentice
Opzioni
Het probleem ligt toch ergens anders. Het is nu al zeker 1 maand zo. En had toen inderdaad gedaan wat u aanraadt. Geen enkele foto of video die verstuurd is via whatsapp is terug te vinden in mijn galerij.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opzioni

Hi @Frahfrah, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Hoe staan de instellingen in de Galerij-app? Open de Galerij-app en tik op de 3 puntjes rechtsboven, kies nu voor Albums verbergen/weergeven. Zie je hier de mappen van WhatsApp wel tussen staan? 

En worden de foto's en video's wel binnengehaald door WhatsApp? Open WhatsApp en tik op de 3 puntjes rechtsboven, kies voor Instellingen en ga naar Opslag en Data. Hoe heb je het downloaden ingesteld, doe je dit met Wi-Fi?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_Vveyfy0
First Poster
Opzioni

Ik heb sinds een dag of 3 hetzelfde probleem, echt al van alles geprobeerd via whatsapp en in mijn galerij instellingen. Met de antwoorden van hier boven ben ik bekend. Ik zou heel graag een oplossing willen hier voor. In whatsapp zie ik mijn foto's en video's wel en het geheugen van mijn telefoon is ook niet minder geworden ondanks dat de foto's niet meer in mijn galerij staan, helaas!! 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opzioni

Hallo @Members_Vveyfy0,

Wanneer jouw toestel up-to-date is kunnen we op afstand ook met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Horozino
Student
Opzioni

Hoi, ik merk sinds net dat ik ook mijn whatsapp fotos en videos in mijn galerij niet kan vinden. Ook in de galerij bij alles weergeven staan ze niet tussen. Mijn whatsapp downloadt ze wel allemaal en altijd stond er een mapje. Hoe kan het zijn dat die is verdwenen. Ik kan ook mijn media in de gesprekken zelf gewoon terugvinden. Sinds kort heeft mijn telefoon een update gehad waardoor whatsapp layout ook is verandert. Kan het daardoor komen? Ook in de whatsapp instellingen is alles in orde.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opzioni

Hallo @Horozino,

Bedankt voor jouw bericht.  Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat u het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes