op 16-01-2022 03:20 PM
Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen.
Ik heb sinds kort dual sim, prive en werk. Ik heb voor mijn werk via Google een apart werkprofiel ingesteld, waardoor ik dus apps als Gmail, contacten, galerij etc. dubbel heb. 1 voor prive en 1 voor het werkprofiel.
Als ik via de Contacten app van mijn werkprofiel een nummer belde werd deze automatisch met mijn werk sim gebeld. Sinds gisteren doet die dit ineens niet meer, en geeft hij bij bellen de melding "U gebruikt deze applicatie buiten werkprofiel" en moet ik de keuze maken met welke sim ik bel.
Hij heeft dit dus wel weken lang gewoon gedaan, maar nu ineens niet meer. Maar kan niet vinden hoe ik dit weer goed kan zetten. Ik kan in de contacten app van het werkprofiel ook niet instellen dat een nr standaard met een bepaalde sim wordt gebeld, zoals in de contacten app prive wel kan.
op 17-01-2022 05:52 PM
op 18-01-2022 05:35 PM
Hi @Wes_1907, goedemiddag.
Is het je al gelukt om dit weer goed te krijgen?
Wij hebben ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp-op-Afstand
Groeten,
Martijn