Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Weg vallen telefoongesprek

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2022 08:01 AM)
867 Weergaven
Gabidv
First Poster
Opties
Na de update van mijn Samsung  valt het telefoongesprek weg na een minuut,  wie heeft de oplossing?
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je de netwerkinstellingen al gereset?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Werkt alles wel goed in veilige modus?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Peer_76
Voyager
Opties
Er zijn inmiddels al 2 anderen op dit forum (waaronder ikzelf) die de fabrieksreset hebben uitgevoerd zonder het gewenste resultaat.
0 Likes
Anzo
Student
Opties
Na de update van mijn Samsung S20 valt het telefoongesprek weg na enkele minuten. Hebben meer gebruikers hier last van? 
0 Likes
Wildhoek
First Poster
Opties
Goedenavond, ik heb met mijn S20 ook een vergelijkbaar probleem vermoed ik. Na precies 1 minuut wordt het gesprek beëindigd. Ik heb nu als test de instellingen op 3G gezet en tot nu toe lijkt het goed te gaan. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Bij mij kwam het ook na de update. Ik zal nu eerst de netwerkinstellingen resetten.
0 Likes
Peer_76
Voyager
Opties

Welkom bij de club.

Het is wachten op een update waarmee dat probleem opgelost zal worden. Tot die tijd moeten we het helaas met dit probleem zien te doen. Er zijn al meerdere topics over dit probleem.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Stel je de telefoon na de reset ook in als nieuw of plaats je een back-up terug?

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes