Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Weeknummers kloppen niet

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2023 06:20 PM)
1623 Weergaven
Hannha
Explorer
Opties
Beste lezers, 

De weeknummers van de samsungagenda in mijn Galaxy kloppen niet. De agenda telt de week van zondag 1 januari als week 1, in tegenstelling tot zowel de Nederlandse als verschillende internationale weektellingen die online te vinden zijn. Die tellen de week van 2 t/m 8 jan als week 1.
Onhandig met plannen. 
Het wijzigen van de eerste dag van de week maakt geen verschil. 

Iemand een idee?

Groet, 

Hanneke 
0 Likes
Hannha
Explorer
Opties
Dat was een geniaal idee. English UK was echter geen optie (US ook niet trouwens), alleen English (Netherlands). Merkwaardig.
Het maakte geen verschil in de kalender. Screenshot_20230209-070428_Settings.jpg
0 Likes
Hannha
Explorer
Opties
Dank voor je antwoord, ik ga vanmiddag even op zoek
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Kun je eens kijken in de instellingen op welke dag je  "week begint op" hebt staan? 

0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Lees de OP eens wat beter door. Het aanpassen van de eerste dag vd week veranderde niks aan het probleem. Bovendien is er op softwarematig niveau gerommeld met dit toestel. Bekijk de screenshots maar eens die ze in deze topic gepost heeft.
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Het betreft hier een refurbished toestel. Deze werd haar vanuit Spanje toesgestuurd. Zij zei eerder al dat ze geen Engels (VK) kan kiezen. Er is volgens mij gerommeld met de software op deze telefoon voordat deze naar haar werd toegestuurd.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ah excuus, daar heb ik overheen gelezen. 

Kun je eens  op je Samsung account boven aan je instellingen klikken-> profiel info -> kijken op welk land "land en regio" staat?

0 Likes
Hannha
Explorer
Opties
Dank voor het meedenken Mootjee en Silvarro.

Het land staat op Nederland. Kan ik niet wijzigen overigens.
0 Likes
Hannha
Explorer
Opties
Het toestel staat idd ingesteld op Nederland. Engels als tweede taal geeft geen verschil.
0 Likes
Hannha
Explorer
Opties
@NielsFL en @OnnoJ
even gezocht/opgezocht of ik de locatie van mijn google-account kan wijzigen maar niet gevonden.
0 Likes
Hannha
Explorer
Opties
Dank @OnnoJ. Als ik het zo allemaal lees wordt het idd een kwestie van een andere app gebruiken. Of er rekening mee houden.