Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wat betekent dit symbool?

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2020 07:29 PM)
2176 Weergaven
Tahmara
Student
Opties

Hoi!

Op mijn werk maak ik gebruik van de wifi. Wanneer ik daar verbonden ben met de wifi staat het cijfer 6 bij het wifi symbooltje.

Iemand enig idee wat dit betekent? Ik ben reuze nieuwsgierig.20200604_191104.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @Tahmara,

Goede vraag, dat icoontje kom je nog niet vaak tegen! Die 6 staat voor de zesde generatie WiFi. Als zowel router als telefoon de zesde generatie ondersteunen, dan kun je hogere snelheden bereiken en bij drukte kan jouw telefoon dan voorrang krijgen. Dit is relatief nieuwe technologie waardoor niet veel routers dit ondersteunen, en je moet ook een relatief recent uitgebrachte Galaxy hebben om hier gebruik van te maken. Kortom: zowel jij als je bedrijf lopen voorop :winking-face: 

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @Tahmara,

Goede vraag, dat icoontje kom je nog niet vaak tegen! Die 6 staat voor de zesde generatie WiFi. Als zowel router als telefoon de zesde generatie ondersteunen, dan kun je hogere snelheden bereiken en bij drukte kan jouw telefoon dan voorrang krijgen. Dit is relatief nieuwe technologie waardoor niet veel routers dit ondersteunen, en je moet ook een relatief recent uitgebrachte Galaxy hebben om hier gebruik van te maken. Kortom: zowel jij als je bedrijf lopen voorop :winking-face: 

kevin-sig
Tahmara
Student
Opties

Top! Bedankt voor het antwoord! Erg leuk om te weten en ik zal het compliment doorgeven aan ICT, haha. 

0 Likes