Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vocht gedetecteerd Galaxy S21

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2021 01:34 AM)
2334 Weergaven
Brie0411
First Poster
Opties
Goedenavond,

Ik ga nu onderhand de 3de dag tegemoet dat mijn telefoon zegt Vocht gedetecteerd in usb poort. Ik heb dit toestel nu net een maandje en heb de melding 1 keer eerder gehad. Maar die was de zelfde avond weer weg. Nu heb ik de melding voor 3 dagen terug weer gekregen alleen nu blijft hij staan. Ik heb o.a. de usb poort schoon gemaakt, uit geblazen etc. Heb geprobeerd in veilige modus op te laden en telefoon te resetten maar hij blijft de melding weergeven. (Ben nog niet echt van plan om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen) 

Nu is mijn vraag of iemand hier een oplossing voor heeft? Of een tip wat ik eventueel nog kan proberen.

Ik kan geen test rapport maken, dit omdat door de melding en de waarschuwing in het scherm ik dus geen usb kabel kan aansluiten en de test het dus niet zou herkennen.

Ik hoor graag of iemand iets weet!

Met vriendelijke groet,
Brian
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Is je telefoon in aanraking gekomen met water? Zoja wat voor, zoetwater / zoutwater / zwembad water.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Brie0411
First Poster
Opties
Nee, nog geen 1 keer nat geweest
0 Likes
help123
Student
Opties
Opnieuw opstarten helpte bij mij
0 Likes
Brie0411
First Poster
Opties
Opnieuw opgestart, ook in safe mode, accu al meerdere malen leeg laten lopen. Nog niks geholpen
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Fabrieksherstel al gedaan?
Anders laten repareren > https://bit.ly/2jwV3SJ
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Brie0411,

Houd ons op de hoogte hoe het gaat met de fabrieksherstel en eventuele reparatie 👍

rsz-846676\
0 Likes