Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Toestel opgehaald door Dynafix

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2021 02:12 PM)
845 Weergaven
Ivanvp71942
Journeyman
Opties

In februari is mijn pre-order voor mijn S21 Ultra 5G geleverd, nu zijn we 5 maanden verder en mijn toestel gaf alleen nog een zwart scherm ik kon er niks leer mee doen. Op aanraden van Samsung customer service heb ik mijn toestel laten ophalen door Dynafix  onder nummer iRMADRSA17195221, ik zou volgens de website mijn GSM op 3 werkdagen terug ontvangen, we zijn nu de 3de werkdag en mijn toestel staat nog steeds op status niet ontvangen dooor hersteldienst.

Als ik bel krig ik te horen dat het nog niet is ingeboekt en via email krijg ik geen antwoord, via customer care zouden ze een dossier openen maar hoe lang ze hiervoor op antwoord moeten wachten weten ze niet.

Dit is een telefoon van om en bij 1200 euro en ik vind eerlijk gezegd dat er nogal lakoniek omgesprongen wordt, ik heb geen vervangtoestel en ben zo van de wereld afgesloten om te zwijgen dat ik dit toestel nodig heb voor mijn werk.

Kan iemand mij raad geven wat ik hiermee moet doen aub!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ik heb het reparatienummer doorgegeven aan de community manager en die heeft het doorgezet. Dus het word uitgezocht voor je 👍🏼
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ik heb het reparatienummer doorgegeven aan de community manager en die heeft het doorgezet. Dus het word uitgezocht voor je 👍🏼
Ivanvp71942
Journeyman
Opties

Dankjewel!

Ivanvp71942
Journeyman
Opties

Hou je me wel verder op de hoogte aub?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je krijgt zodra er meer bekend is een reactie van de community manager👍🏼
0 Likes
Ivanvp71942
Journeyman
Opties

Dankjewel! 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Ivanvp71942,

Ik zie dat de reparatie van start is gegaan, echter wachten we momenteel op een onderdeel dat nodig is om jouw toestel te repareren, waardoor het wat langer duurt dan dat je van ons gewend bent.

Zodra het te repareren onderdeel weer op voorraad is, kunnen we de reparatie afronden en krijg je jouw toestel weer retour 👍

rsz-846676
0 Likes
Ivanvp71942
Journeyman
Opties
Goeiemorgen, heeft u er enig idee van hoelang dit kan duren aub?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik houd het voor je in de gaten, maar voor nu kan ik je geen indicatie geven.

rsz-846676
0 Likes
Ivanvp71942
Journeyman
Opties
Dankjewel!
0 Likes