op 05-01-2021 03:19 PM
Hallo,
Zoals in een eerder berichtje vermeld is dit mijn eerste Samsung toestel (s20ultra) na jaren ervaring met iPhone. Heel wat onbeantwoorde vragen dus nog maar ik probeer elke dag via Google en YouTube bij te leren.
Gisteren werd er een 'telefoonupdate' doorgevoerd, opnieuw opstarten, en dan blijken er een aantal zaken 'ongewild' gewijzigd te zijn :
1. Een aantal apps die ik niet gevraagd had (oa. LinkedIn)....ik heb ze er uiteraard terug afgezwierd. Outlook ook enz...
2. Het beginscherm is veranderd. Ik had vroeger bij het openslagen van mijn Samsung case een zwart scherm met vingerafdruk. Na unlock kreeg ik dan onmiddellijk het startscherm. Nu heb ik geen zwart scherm maar een gekleurd met onderaan links telefoon icoontje en rechts fototoestel.
3. De info die je krijgt als je bovenaan het scherm naar beneden scrolt (weet de naam niet van dit schermpje) met je meldingen op lijkt mij ook een ander uitzicht te hebben...
Is dit normaal ?
Alvast bedankt en groetjes,
Solange
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-01-2021 05:09 PM
Hoi Solange,
je hebt waarschijnlijk de grote update van Android 10 naar 11 gehad. Als je klikt op wijzigingen bekijken of changelog of wat dan ook dan kan je best veel lezen over de vernieuwingen in de update. Als je die niet klikt en alleen op update klikt dan weet je dat ook niet.. Dus een tip voor de volgende keer lees altijd even alles door. Hopelijk ben je wel blij met je toestel? Hoe bevalt de overstap van Iphone naar Samsung?
op 05-01-2021 05:09 PM
Hoi Solange,
je hebt waarschijnlijk de grote update van Android 10 naar 11 gehad. Als je klikt op wijzigingen bekijken of changelog of wat dan ook dan kan je best veel lezen over de vernieuwingen in de update. Als je die niet klikt en alleen op update klikt dan weet je dat ook niet.. Dus een tip voor de volgende keer lees altijd even alles door. Hopelijk ben je wel blij met je toestel? Hoe bevalt de overstap van Iphone naar Samsung?
op 05-01-2021 07:12 PM
Hallo Rohit,
Bedankt voor de info. Ik heb inderdaad niets gelezen en direct de update gedaan. Ik ben ondertussen gaan kijken op Google....er is veel te vinden over die update. Ga dat straks lezen 🙂
Ik ben blij met het toestel...veel leuke features....ben gisteren bezig geweest met de pencil...bevalt me enorm...
Wel wat kleine ongemakken (taalprobleem in de Galaxy Store, zie mijn ander onderwerp) maar dat is geen ramp en ook af en toe de verbinding die verbreekt...Ben met het toestel terug gegaan naar mijn provider maar daar konden ze ook niets vinden. Ik moet het toestel nu ongeveer een maand testen en dan noteren waar en hoe die verbindingen verbroken worden...aangezien het niet altijd is, is het moeilijk te achterhalen...
Maar algemeen : Zeer tevreden ! Aangename manier van bedienen, prachtig fototoestel, goede beeldkwaliteit, leuke features....
groetjes,
Solange
op 05-01-2021 07:34 PM
op 05-01-2021 10:38 PM
Provider ontkent momenteel problemen van zijn kant....maar ik wacht het even af...wordt vervolgd 🙂