op 30-08-2020 08:52 AM
Ik moet hem opnieuw opstarten, hij begint met start, dan geeft hij aan dat er een onbevoegde poging is gedaan om mijn toestel te resetten naar fabrieksinstellingen.
Ik moet dan verbinding maken met WIFI om mijn identiteit te verifiëren.
Ik zit in Italië op de camping maar en probeer hier in te loggen op de wifi maar dan geeft hij aan:
Kan niet inloggen bij WIFI toegangspunt. Er is een niet geautoriseerde reset uitgevoerd op dit apparaat. Het inlogscherm kan worden geopend.
Dan duw ik op ok maar blijft hangen in schermpje , Verbinden met WIFI
Heb ook al een reset uitgevoerd dmv aan/uit knop samen met volume knop maar blijft hetzelfde probleem.
Help....
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-08-2020 09:06 AM
Hoi John,
Wellicht kun je iemand vragen om een hotspot voor je te maken? Zoals ik in mijn vorige reactie aangaf: het probleem zit waarschijnlijk in het inlogscherm van een openbaar netwerk na een abnormale fabrieksreset, en dat vermoeden wordt nu versterkt doordat je aangeeft dat dit scherm blijft hangen. Iemand die al verbinding heeft zou een hotspot voor je kunnen maken en dan zou het moeten lukken.
op 30-08-2020 09:06 AM
Hoi John,
Wellicht kun je iemand vragen om een hotspot voor je te maken? Zoals ik in mijn vorige reactie aangaf: het probleem zit waarschijnlijk in het inlogscherm van een openbaar netwerk na een abnormale fabrieksreset, en dat vermoeden wordt nu versterkt doordat je aangeeft dat dit scherm blijft hangen. Iemand die al verbinding heeft zou een hotspot voor je kunnen maken en dan zou het moeten lukken.
op 31-08-2020 07:39 AM
Hallo Kevin, je had gelijk. Ik heb ergens anders ingelogd op de WIFI en toen ging het wel. Wel jammer als je 5 keer foutief inlogt dat je dan echt alles kwijt bent.
Bedankt voor de hulp.
Mvg John
op 31-08-2020 10:25 AM
Fijn dat het gelukt is!
Dat je toestel na foutieve pogingen wordt teruggezet naar de fabrieksinstellingen is niet standaard, maar een instelling die je aan kunt zetten. Handig als je bijvoorbeeld vertrouwelijke (bedrijfs-) gegevens op je telefoon hebt die absoluut niet in andere handen mogen vallen.
Als je dit de volgende keer niet wilt kun je controleren of onder Instellingen >> Vergrendelscherm >> Instellingen veilige vergrendeling >> Automatische reset fabrieksinstellingen uit staat. Zo kom je niet meer voor deze onaangename verrassingen te staan