Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Systeem Opslag

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2022 03:44 PM)
2523 Weergaven
Kaanyilmaz
Apprentice
Opties

Beste Samsungers.

Ik heb vandaag weer na een lange tijd gekeken naar de opslag op mijn telefoon. Tot mijn verbazing zie ik dat mijn systeem opslag op 77.52 GB zit van de 128 gb die ik op mijn telefoon aan geheugen heb.

Dit is absurd hoog.  Ik zou graag willen weten hoe ik hier iets aan kan doen. Op het internet staat alleen dat ik mijn telefoon kan resetten verder is er niet veel te vinden.

Ik heb een samsung S21 128 gb.

Galaxy S21 5G

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Alles tussen 20 en 30GB is normaal. Dat is je Android systeem met bijbehorende bestanden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Hallo, kun je een screenshot van de opslag delen?
Kaanyilmaz
Apprentice
Opties
Dat kan ik zeker.Screenshot_20221122_155506_My Files.jpg
Neo001
Legend
Opties
Dank je. Klik op de i'tje en geef toestemming. U zult zien dat een deel van de ruimte die wordt ingenomen door systeemopslag, wordt gedistribueerd naar apps. Je krijgt dan een reëel beeld.
Kaanyilmaz
Apprentice
Opties
Ik heb dit even gedaan. Er is nog steeds 30 gb aan bestanden. Is dit normaal?Screenshot_20221122_162814_My Files.jpg
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

30 GB voor systeemopslag lijkt prima. Mijn systeemopslag is 28,1 GB. U kunt proberen de cachepartitie te wissen om wat ruimte vrij te maken.

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Alles tussen 20 en 30GB is normaal. Dat is je Android systeem met bijbehorende bestanden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_dpwRtBh
First Poster
Opties

Screenshot_20230401_155238_My Files.jpg

 Ik ga denk ik veel overtreffen hier, want hoe kom ik in vredesnaam aan 270gb opslag, ik wil hier graag vanaf.   

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_dpwRtBh, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dat is inderdaad wel een hoop ruimte 😇 Ben je er al achter waar dit vandaan komt? Een hoop apps maken ook gebruik van de interne opslag voor interne downloads, denk hierbij aan media bestand maar ook berichten apps en de bijlagen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Dennist1
First Poster
Opties

ja juist.... er staat opgelost maar er is hier helemaal niks opgelost. Ik heb 256gb waar ik bijna niks mee kan.....

Screenshot_20241009_140706_My Files.jpg

0 Likes