Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Suggesties delen

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2020 05:48 PM)
1856 Weergaven
shellyx
Navigator
Opties

Hoi

Ik hoop iemand voor mij de oplossing heeft ik heb namelijk al een aantal dingen geprobeerd maar als ik bijv. een screenshot maak en deze direct wil delen dan komen daar een aantal apps en personen uit verschillende apps in voor alleen deze zijn niet de suggesties die ik het meest gebruik dus ik wil vragen hoe ik dit kan beheren en anders helemaal uit kan zetten. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @shellyx,

De optie die je zoekt lijkt helaas niet te bestaan. Ik heb het zelf even geprobeerd en het enige wat voor mij 'soms' werkte was als ik een app zie in de suggesties die ik niet wil is om de app via instellingen / apps te benaderen en dan opslag / gegevens wissen. Op deze manier heb ik een paar apps die bovenaan stonden naar onderen weten te krijgen. En andere apps naar boven. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @shellyx,

De optie die je zoekt lijkt helaas niet te bestaan. Ik heb het zelf even geprobeerd en het enige wat voor mij 'soms' werkte was als ik een app zie in de suggesties die ik niet wil is om de app via instellingen / apps te benaderen en dan opslag / gegevens wissen. Op deze manier heb ik een paar apps die bovenaan stonden naar onderen weten te krijgen. En andere apps naar boven. 

shellyx
Navigator
Opties
Oh echt super het heeft gewerkt! Heel blij mee.. Is er misschien ook een optie om bepaalde contacten of apps bovenaan te zetten of weet je niet of dit zelf te beheren is. Nogmaals bedankt ik heb nu de apps onnodig zijn naar beneden gekregen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik denk dat het werkt op basis van welke contacten je het meest gebruikt zegmaar, ik heb verder die optie niet kunnen vinden als die bestaat.
Ben blij om te horen dat je probleem in iedergeval is opgelost👍 Was een lastige haha
shellyx
Navigator
Opties
Super bedankt voor je reactie ik heb helaas wel gemerkt dat ik daardoor ook uitgelogd van sommige apps dus dat is wel een ding wat opviel. Het gekke is dat dit niet altijd juist is ik zend 't meest naar 1 persoon en die staat er helemaal niet tussen echt heel vreemd. Maar heel erg bedankt iniedergeval voor de reactie
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen probleem! en klopt als je op gegevens wissen drukt reset de app naar standaard waarden😁 dat hele menu is nou eenmaal raar bij mij staan er ook dingen tussen die ik nooit gebruik.

Je zou eventueel in Samsung members een foutrapport kunnen maken zodat de ontwikkelaars het wellicht kunnen verbeteren😄
shellyx
Navigator
Opties
Ja echt hoor het is zo apart maarja we zullen het wel overleven haha.

Besankt voor je reacties iniedergeval!
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Shelly,

Samsung test op dit moment de mogelijkheid tot het aanpassen van het menu delen bij gebruikers van de experimentele app Good Lock. Vaak zie je dat functies die in Good Lock aanslaan later worden uitgerold met een OneUI-update.

Als je zelf aan de slag wilt met de experimentele modules, dan kun je Good Lock hier downloaden als je een toestel hebt dat de app ondersteunt: https://apps.samsung.com/appquery/appDetail.as?appId=com.samsung.android.goodlock

De mogelijkheid om het menu delen aan te passen zit in de module Home Up die je via de app kunt downloaden. Hiermee kun je de volgorde van apps aanpassen, bepaalde apps niet meer weergeven en bepaalde contacten vastzetten of verbergen. Dat klinkt als waar jij naar op zoek bent :winking-face:

Belangrijk om te weten: Good Lock is een van Samsung's experimentele apps, dus je kan altijd tegen bugs aanlopen.

kevin-sig
shellyx
Navigator
Opties
Dit is inderdaad wat zocht super bedankt
0 Likes
shellyx
Navigator
Opties
Hoi helaas door de update werkt home up nu niet meer ik kan het niet openen..
0 Likes