Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

na update geluid whatsapp niet meer uit te krijgen

(Onderwerp aangemaakt op: 14-12-2020 09:16 AM)
13368 Weergaven
Yvonne114
First Poster
Opties

na de update krijg ik bij elk appje wat binnenkomt een geluid - dit stond op stil maar is niet meer uit te krijgen

overals staat alles op stil maar toch blijft ie piepen bij een nieuw appje

hoe krijg ik dit weer uit?

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
henklbr
Voyager
Opties

cc: @vlink @GeoffreyJones 

Heb je dit al gecheckt:

Instellingen -> Apps -> WhatsApp -> Meldingen

Screenshot_20210105-115425_Settings.jpgScreenshot_20210105-115439_Settings.jpg

Daar kun je per categorie instellen of je wel/geen geluid wilt (tap op de categorie die je wilt aanpassen)

-----------------------------------------------------------
Greeetzzz, Henk.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Rod001
Student
Opties

Hoi! Als een expert een antwoord weet, is het wel handig om dat antwoord ook te delen. Nu zou iedereen die deze logische instelling wil, een afspraak moeten maken... Ik heb het inmiddels geloof ik gevonden dus zal het alsnog delen voor andere gebruikers.

Wat ik dus wil: groepsberichten op stil, normale berichten wel een geluid. In Whatsapp kan je dat instellen, maar op mijn Samsung S21 komt die instelling die je in Whatsapp kiest niet door in het systeem. In de instellingen, apps, Whatsapp, meldingen, kan je niet alleen meldingen aan en uitzetten, je kunt ook óp groepsberichten en berichten klikken! Als je daar op klikt kom je in een volgend menu en kun je alsnog het geluid op stil zetten, wat hij bij mij dus niet stond terwijl Whatsapp wel daarop was ingesteld.

Het is wat verstopt omdat je denkt dat het aanklikken alleen een aan uit switch triggert... Succes!

Screenshot_20210502-185304_Settings.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

37 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Yvonne114,

Welkom op de Community.

Als ik het goed begrijp, wil je nooit geluid ontvangen van Whatsapp berichten? Dan kun je het beste in de instellingen van Whatsapp bij meldingen het meldingsgeluid aanpassen naar stil.

rsz-846676
0 Likes
Amstel90
First Poster
Opties

Hallo, ik heb na de update hetzelfde probleem bij groepschats van WhatsApp. Deze staat bij WhatsApp ingesteld op meldingsgeluid stil, maar hij geeft toch het standaard meldingsgeluid van Samsung.  

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Amstel90,

Je kunt proberen om de groep te dempen in Whatsapp, dan krijg je geen meldingen meer van deze groep.

rsz-846676
0 Likes
Amstel90
First Poster
Opties

Hallo @BruceH,

Wanneer ik de groep demp krijg ik helemaal geen melding meer van deze groep. En ik wil wel een melding krijgen als het scherm aan staat, alleen geen geluid erbij ontvangen. Er zou ook een makkelijkere manier voor moeten zijn toch? Van om iedere groep te gaan dempen is wel erg veel werk.. nog tips?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ben je er zeker van dat je bij de instellingen van meldingen, zowel bij Berichten als bij Groepen het meldingsgeluid op stil hebt gezet?

rsz-846676
0 Likes
Amstel90
First Poster
Opties

Nee gewone berichten wil ik wel graag met geluid. Alleen groepsberichten zonder. ik hoor nu bij gewone berichten ook het banjo geluid en bij mijn groepsberichten het standaard Samsung geluid

Screenshot_20201217-142246_WhatsApp.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Vreemd! Is het een idee dat een collega op afstand meekijkt? Daarvoor dien je wel een afspraak in te plannen: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes
vlink
First Poster
Opties
ik heb nu hetzelfde probleem, is er ondertussen een oplossing bekend? en ja alle geluiden staan op stil
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @vlink,

Ik raad je aan om een Hulp op Afstand sessie in te plannen, zodat een van mijn collega's met je mee kan kijken.

rsz-846676
0 Likes