Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sms en foto's meesturen

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2021 10:09 PM)
7005 Weergaven
flipje66
Student
Opties
Waarom lukt het de ene keer wel om foto's via SMS te sturen en de andere keer niet terwijl ik niets verandert heb aan mijn instellingen.

0 Likes
16 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Staat je data wel aan waneer je dit doet?
En waarom zou je via sms foto's willen sturen? Tegenwoordig gebruikt men WhatsApp.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @flipje66,

De meeste providers zijn gestopt met de ondersteuning van MMS. Met de komst van (gratis) messaging apps zoals WhatsAppFacebook Messenger en Telegram werd MMS steeds minder relevant. Zo kan je met de genoemde apps sneller, grotere bestanden versturen. 

Dan kan je geen MMS berichten meer versturen en ontvangen. Om foto's of video's te kunnen versturen en te ontvangen heb je mobiele data of een Wifi verbinding nodig.

Heb je het al eens bij je provider gecheckt?

rsz-846676
flipje66
Student
Opties
Dank je wel .
Ga ik navragen , ik wilde een screenshot versturen naar iemand die geen data had.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ah, vandaar. Dan moet zowel jouw als diegene zijn provider MMS nog ondersteunen, wat bij de meeste niet het geval is.

rsz-846676
0 Likes
DJMJE68
Apprentice
Opties

ik heb een samsung galaxy A13 en heb een abbonnement bij kpn met onbeperkt bellen en sms.wil graag bij bericht/sms foto meesturen maar kan niet.liegt kpn mij dan voor of is er een ander antwoord hiervoor.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@DJMJE68

Is het je nog gelukt om dit instellen op je telefoon? Welke app gebruik je hiervoor? Lukt het wel met de Google berichten app?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
DJMJE68
Apprentice
Opties

hey martijn djw voor reactie,heb idd wifi geen mobiele data,en welke google berichtenapp bedoel je.whattsapp wordt straks betaalde versie,is dan niet meer gratis.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

De standaard Google Berichten-app. Deze zie je ook in de PlayStore staan. Wat WhatsApp aangaat of dat er ooit van gaat komen is gewoon afwachten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
DJMJE68
Apprentice
Opties

is de google berichtenapp blauw martijn.

0 Likes