Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SD-kaartfout na android update

(Onderwerp aangemaakt op: 15-09-2020 04:49 PM)
4854 Weergaven
Lotte1995
Student
Opties

Ik heb net de nieuwste update van android gedraaid. Toen mijn telefoon weer was opgestart, kreeg ik de melding: SD-kaartfout. "Er is een lees-/schrijffout opgetreden op uw SD-kaart. Als dit opnieuw gebeurt, moet u uw SD-kaart formatteren of vervangen."

En de hele tijd krijg ik: Niet-ondersteunde SD-kaart. "Dit apparaat ondersteunt deze SD-kaart niet. Tik om een ondersteunde indeling in te stellen."

Als ik daar dan op tik, geeft ie aan dat ik mijn SD kaart moet formatteren.

Ik heb hem in een card reader gedaan en op mijn laptop aangesloten, maar mijn laptop kan hem nu ook niet meer vinden. Andere SD-kaarten van collega's wel.

Waarom is na de update van android mijn kaart kapot gegaan? Ik wil niet al mijn foto's verliezen. Ik weet niet wat ik moet doen...

In en uit de telefoon halen heeft ook niet gewerkt en opnieuw opstarten ook niet.

0 Likes
Spring naar oplossing
11 Antwoorden
Oplossing
Tonijntje
First Poster
Opties
Bij mij vindt mijn telefoon ook de sd kaart niet meer na een update. Allebei de keren dat ik een update heb gedaan.
Gelukkig was het eenvoudig opgelost. Heb de sd kaart er uitgehaald en weer ingedaan en toen was het probleem opgelost. Alleen wel erg onhandig dat dit tekens na een update gebeurd.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Tonijntje,

Bedankt voor het delen van jouw oplossing. Ik wens je nog veel plezier met jouw toestel!

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes