Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Schermafbeelding in schermafbeelding

(Onderwerp aangemaakt op: 04-10-2022 01:39 PM)
204 Weergaven
MikeS21ULTRA
Pioneer
Opties
Dag beste leden, 

Weet iemand hier hoe ik een schermafbeelding in een schermafbeelding plaats? Het zgn picture in picture??? 

Ik gebruik de standaard foto editor op de S21 Ultra
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Als u op zoek bent naar club 2-foto's samen, kunt u dit doen in de Galerij-app.  Selecteer de 2 afbeeldingen en klik op Meer > Maken > Collage.  Selecteer de gewenste lay-out en sla de uiteindelijke afbeelding op.

Screenshot_20221005-183809_Editor Lite.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemiddag,

Zou je wat duidelijker kunnen uitleggen wat je precies wilt? 1 vraagteken is trouwens voldoende😉
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MikeS21ULTRA
Pioneer
Opties
Hoi Patrick,

Ik heb een een schermafbeelding gemaakt van een tekst, en daar wil ik een uitleg aan toevoegen. Die uitleg heb ik ook vastgelegd in een schermafbeelding. Dus ik wil eigenlijk die uitleg in een schermafbeelding toevoegen.

Wat betreft die vraagtekens, dat is een gewoonte van me 😉😉
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Je zou op de computer paint kunnen openen en ze resizen en naast elkaar zetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Neo001
Legend
Opties

Beeld in beeldmodus is voor video's. Wanneer u bijvoorbeeld in een WhatsApp-gesprek zit, kunt u dit minimaliseren en het verschijnt als een kleine rechthoek aan een van de randen van het scherm of hetzelfde wanneer u een film bekijkt in Netflix.

Om tekst aan een afbeelding toe te voegen, kunt u er rechtstreeks op schrijven of de afbeelding invoegen in Samsung Notes. Voeg uw notities toe en sla deze op of maak er een screenshot van.

Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Als u op zoek bent naar club 2-foto's samen, kunt u dit doen in de Galerij-app.  Selecteer de 2 afbeeldingen en klik op Meer > Maken > Collage.  Selecteer de gewenste lay-out en sla de uiteindelijke afbeelding op.

Screenshot_20221005-183809_Editor Lite.jpg