Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S20+ start 'snachts opnieuw op

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2020 06:47 AM)
11907 Weergaven
Manolito010
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Ik heb sinds vrijdag mijn Samsung S20+, maar iedere ochtend moet ik de pincode van de simkaart opnieuw invoeren. Alsof de telefoon zichzelf opnieuw heeft opgestart. Dit is iedere ochtend zo. Is dit een bepaalde instelling of hoe kom ik hier vanaf? Want het is ontzettend irritant. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
WendyG
Journeyman
Opties
Na de laatste update heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

113 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Waarschijnlijk is dit de beveiliging dat na inactiviteit je de pincode opnieuw moet invoeren. Onder Instellingen >> Info telefoon >> Status >> Bedrijfstijd staat precies hoe lang geleden je telefoon voor het laatst is opgestart, en kun je dus ook afleiden of je telefoon echt opnieuw is opgestart.

Als hij wel opnieuw is opgestart, dan ligt dat waarschijnlijk aan de instelling onder Instellingen >> Apparaatonderhoud >> Geavanceerd (via de drie puntjes rechtsboven) >> Automatisch opnieuw opstarten.

kevin-sig
Manolito010
First Poster
Opties

Ik heb gekeken naar de instellingen die jij hebt genoemd. Hij was inderdaad kort geleden opnieuw opgestart (in ieder geval 's nachts) dus toen heb ik naar die instellingen gekeken van apparaatonderhoud. Automatisch opnieuw opstarten stond niet aan, maar wel de automatische optimalisatie om 3.00 uur 's nachts. Die heb ik uitgezet. 

Vanochtend bleek de telefoon vannacht weer opnieuw te zijn opgestart. De pincode van de sim moet dan ingevoerd worden en zodra dat is gedaan gaat ie ook gelijk naar Simkaartbeheer.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Is het voor je mogelijk om voor je naar bed gaat je telefoon op te starten in de veilige modus? Hierin worden alle third party apps tijdelijk uitgeschakeld om te diagnosticeren of het hieraan ligt: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

kevin-sig
Robintl89
Apprentice
Opties

Ik heb het zelfde probleem. Ook al in veilige modus gezet. Dit veranderd niks.

BruceH
Community Manager
Opties

Het kan ook zijn dat de functie 'Autom. opnieuw starten' is ingeschakeld! Dit vind je bij Apparaatonderhoud ->Rechtsboven drie puntjes -> Geavanceerd -> Autom. opnieuw starten 'UIT'

rsz-846676
0 Likes
Robintl89
Apprentice
Opties

Die functie stond niet aan bij mij.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dus hij start in de Veilige Modus ook vanzelf opnieuw op? Was dit al de eerste nacht die je doorbracht met je S20+?

rsz-846676
0 Likes
Robintl89
Apprentice
Opties
Ja vanaf het begin al
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hmm, okay. Er zijn nu twee meldingen bekend. Het is niet fijn, maar je kunt een reset proberen om te kijken of het dan nog voorkomt. Ik raad je ook aan om een foutrapport te sturen als je merkt dat het toestel vanzelf opnieuw is opgestart. Dit doe je via de Samsung Members app.

rsz-846676
0 Likes